TOMMY HILFIGER'DAN POP-UP SANAT ENSTALASYONU
Tommy Hilfiger, Melbourne'daki Emporium Alışveriş merkezi ziyaretçilerine unutulmaz bir deneyim yaşattı!
ELLE ONLINE 29 Kasım 2019
Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger, bir günlük kutlama etkinliği için Emporium Melbourne Alışveriş Merkezini dijital bir sanat galerisine dönüştürdü. Yaklaşık 3 bin ziyaretçinin katıldığı, deneyimsel etkinlik tasarımcı Tommy Hilfiger’ın Avustralya’yı ve Sydney’de geçirdiği iki günün ardından Melbourne’u ilk ziyareti kapsamında gerçekleşti. Enstalasyonda Tommy Hilfiger koleksiyonlarından seçkin parçalar sergilendi.

Tommy Hilfiger, Melbourne'daki Emporium Alışveriş Merkezinde (Tommy Hilfiger)

“Hypa-Hilfiger” adını taşıyan ve Melbourne merkezli ışıklandırma sanatçısı Kit Webster ile işbirliği içinde gerçekleştirilen etkinlik, canlı bir sanat, müzik ve moda merkezi olarak öne çıkan şehrin yaratıcı başarılarını kutlama niteliğinde düzenlendi. Bu etkilerin bir kombinasyonunu sunan “Hypa-Hilfiger” kültürel bağlantıları ve sanatsal keşifleri vurguladı. Ziyaretçiler, Melbourne sokaklarına selam duracak şekilde tasarlanan fütüristik, kübik heykelleri ve pop-up mağazanın dijital sanat eserlerini görme fırsatı buldu. Markanın hayranları, DJ FLEX MAMI tarafından desteklenen TKAY MAIDZA ve The Voice Australia yarışmasından Denzel’in canlı performanslarıyla keyifli zaman geçirdi.

Melbourne Emporium Alışveriş Merkezinde Tommy Hilfiger Enstalasyonu (Tommy Hilfiger)

Tasarımcı Tommy Hilfiger, yeni Tommy Hilfiger Emporium Melbourne amiral mağazasını ziyaret ettikten sonra ünlü sunucu Ksenija Lukich ile sahnede enerjik bir sohbete katıldı ve izleyicilerle etkileşim içinde markanın geleceğinden söz etti. Misafirler AirDrop özelliğini kullanarak bir dijital aktiviteye katılmaya davet edildi. Yenilikçi AirDrop aktivitesine katılanlar, limitli seride üretilen Tommy Hilfiger şapkaları kazandılar.

SON HABERLER