MONOGRAM AŞKINA
MONOGRAM AŞKINA
ELLE ONLINE 11 Haziran 2014






Dünyanın belki de en çok tanınan lüks logosu olan monogram, mücevher dünyasında pırlantalarla çiçek açıyor. Monogram çılgınlığı, bavullar, ayakkabılar, çantalardan sonra mücevher dünyasını da ele geçirmiş durumda. Louis Vuitton'un Mücevher ve Saat Bölümü'nün en başındaki kişi olan Hamdi Chatti, Basel 2014'te yaptığımız sohbette, “Saat ve mücevherin markayı daha çok kişiyle tanıştırmak için en iyi yol olduğuna inanıyorum” diyordu. Markanın DNA'sını oluşturan yolculuk, monogram ve valizlere sadık kalmanın, tasarımcıların vazgeçemediği esin kaynakları olduğunu belirten Chatti; kendi göreviniyse “Bir genç kızın takmak istediği charm bileziklerden dünyayı gezen bir işadamının tercih ettiği saate kadar her ürünün, markanın özgünlüğüne sahip olmasını sağlamak” olarak tanımlıyordu.





ÖZLEM GÜSAR
SON HABERLER