Kardashian-Jenner ailesi, çeşitli başarılı (ve başarısız) iş girişimleriyle tanınır. Ünlü ailenin iş imparatorluğunun marka girişimlerini mercek altına alıyoruz.
Rob Kardashian, ailesinin geri kalanına kıyasla oldukça düşük bir profile sahip. 2012'de Rob, Arthur George adında bir çorap markası kurdu. Marka adı, göbek adının ve büyükbabasının adının birleşimi. Annesi Kris Jenner'ın beğenileri sayesinde şirket hala güçleniyor. 2018 yılında Kardashian'ın markasının yüzde 50'sini Jenner'a sattığı konuşulmuştu.
Kendall ve Kylie Jenner, kız kardeşlerinin ayak izlerini takip ederek, kendi adlarını taşıyan giyim serisini 2013'te başlattı. Jenner kardeşler, stilleri yıllar içinde geliştikçe kendi çizgilerinde sessizce işbirliğine devam ettiler ve en son Revolve ile özel bir İlkbahar 2019 koleksiyonunu piyasaya sürdüler.
BFF Paris Hilton'un yanı sıra Kim, sosyal medya hesaplarında otoportre tarzı fotoğraflar yayınlayan ilk kişilerden biri olan selfie'nin yükselişiyle ilişkilendiriliyor. 2015 yılında Kim, Rizzoli tarafından yayınlanan ve daha önce görülmemiş bir özçekim koleksiyonu içeren Selfish başlıklı bir fotoğraf kitabı yayınladı. Projeyi narsist ve yavan olarak nitelendiren eleştirmenlere rağmen imzalanan ilk baskılar bir dakika içinde tükendi.
2015'te Kim, Kim'in efsanevi ağlayan yüzü ve realite şovundan unutulmaz sahneler de dâhil olmak üzere 250 emoji ve GIF içeren Kimoji uygulamasını piyasaya sürdü. Dakikada 1 milyon dolar kazandıran ve her saniye 9000 indirmeyle övünen sanal dünyada fırtınalar estirdi. Daha sonra, tişörtler ve telefon kılıfları da dâhil olmak üzere emoji ile süslenmiş ürünler üretmeye geçti.
Khloé'nin Aralık 2016'da eski kocası Lamar Odom'dan dramatik ve gergin ayrılığının sona ermesinden kısa bir süre sonra, KUWTK yıldızı yaklaşık 18 kilo kaybetti. Fitness dönüşümü hakkında "Odom için bir intikam vücudu" dedi. "Ama tüm varlığım boyunca bana 'şişman olan' diyen tüm eleştirmenlerim için aynı şey." Kendi kilo verme ve özgüven artışıyla ateşlenen Khloé, insanların kilo ve yaşam tarzı hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olmaya adanmış bir TV programı olan Revenge Body'i yarattı.
Kylie Cosmetics, ilk başarılı Kardashian-Jenner şirketlerinden biriydi. Makyaj markası, 2015 yılında piyasaya çıktığında dünyayı kasıp kavurdu. İş başlangıçta Kylie Lip Kits olarak başladı ve sonunda bundan çok daha büyük bir şeye dönüştü. Kylie Cosmetics ayrıca, 2019'da iş dünyasında patronuna milyarder statüsü kazandırdı.
Kim Kardashian'ın iOS ve Android oyunu, amacın olabildiğince ünlü olmak olduğu The Sims'in Hollywood versiyonu olarak tanımlanabilir. Oyun Haziran 2014'te piyasaya sürüldü ve yıl sonunda 23 milyon oyuncuya sahipti ve 43 milyon dolar kazandı.
KKW Fragrance, Kim'in KKW Beauty'yi piyasaya sürmesinden kısa bir süre sonra geldi. Uygun fiyatlı koku serisi, Kardashian'ın şimdiye kadarki en az değer verilen girişimlerinden biriydi. KKW kokularının çoğu için, Kardashian ailesiyle ile işbirliği yapıldı. Skims'in kurucusu, kız kardeşleriyle birkaç kampanya başlattı ve hatta anne Kris Jenner ile bir koku çıkardı.
Good American, en genç Kardashian kız kardeşi Khloé tarafından kuruldu. İşletme şu anda en iyi denim markalarından biri ve birçok tanınmış perakendeci tarafından satılmakta. Denim şirketi tamamen vücut kapsayıcılığını teşvik etmekle ilgili ve çok geniş bir beden aralığına sahip… Aslında marka, tüm ölçü aralıklarını taşımayı kabul etmedikçe perakendecilerin tasarımlarını taşımasına izin vermiyor.
Kylie Cosmetics'in bir uzantısı olarak Jenner, Kylie Skin'i 2019'da piyasaya sürdü. Detoks maskelerinden vücut ovmalarına kadar cilt bakım serisinde her şey var. Marka vücut bakımı ve cilt bakımı satıyor, sürekli genişliyor. En son lansmanı, yaz için mükemmel olan dudak yağlarını içeriyordu.
Kylie, bebek ürünleri satan bir marka kurdu. Kylie Cosmetics'in kurucusu Kylie Baby'yi geçen sonbaharda piyasaya sürdü. Şimdi iki bebeği olan Jenner, her yaştan çocuk için vücut bakım ürünleri üretiyor. Şirketin ilk reklam kampanyası, Jenner ve kızı Stormi'yi bulutlarla çevrili ve pastel renkler giymiş olarak gösterdi. 24 yaşındaki oyuncunun bundan sonra ne çıkaracağını merak ediyoruz.
Poosh, Kourtney Kardashian'ın yetişkinlikte nasıl ilerleyeceğinizi ve en iyi hayatınızı nasıl yaşayacağınızı paylaştığı yaşam tarzı markası ve blogudur. Poosh sitesinde kullanıcılar yemek tariflerine, fitness tüyolarına bakabilir ve hatta "Poosh onaylı" ürünleri satın alabilir. Yeni evli ayrıca arkadaşları ve kocası Travis Barker ile hayatının daha önce hiç görülmemiş fotoğraflarını paylaşıyor.
Kylie Swim, ilk lansmanında karışık eleştiriler aldı. İnsanlar yenilikçi yüzme tasarımlarını sevse de hala bir şeyler eksikti. Kylie, bu çizgiyi geçen Eylül ayında yayınladı. Yaz devam etse de, bu markadan başka bir sürüm çıkmadı.
Bir alkol markası bu aileden görmediğimiz bir şey olsa da, Kendall Jenner geçen yıl 818 Tequila adlı kendi tekila markasını piyasaya sürdü. Ablasının şirketleriyle yaptığı işbirliklerinin yanı sıra, bu aynı zamanda modelin başlattığı ilk iş…
Skkn, Kardashian-Jenner iş imparatorluğuna yeni eklenen bir isim. Kim'in en yeni cilt bakım markası... Tüketiciler hala KKW Beauty'nin geri dönüşünü beklerken, birçoğu bu son lansmandan memnun kaldı.