VÜCUDUNUZUN EN MÜKEMMEL ŞEKLİNE NASIL ULAŞIRSINIZ?

Sadece size özel yapımış bir plana ihtiyacınız var!


NELER YAPMAMALI: Uzun mesafe koşuları ve kardiyovasküler çalışmayı minimumda tutun. Çünkü bu hareketler size kıvrım kazandırmadan zayıflatır.
BESLENME PLANI: Kereviz grubunun metabolizmaları genellikle hızlı çalışır, yani kalori yakmaları süratlidir. Abur cubur yemek size kilo aldırmayabilir ama bunlar cildinizin kalitesine zarar verir ve ayrıca sağlığınız için de tehlikelidir. Fındık ve çekirdekli besinler, omega 3’ler ve 6’lar açısından bu grup için e?sizdir. Ayrıca soya, miso çorbası, fasulye, tofu, rezene ve hindibayı beslenme programınıza dahil etmelisiniz. Bu besinlerdeki phytoestrogen adlı madde, vücutta dominant kadınlık hormonu olan östrojen gibi etki yaratır ve daha kıvrımlı hatlar oluşmasına yardımcı olur. Hızlı çalışan metabolizmanızı doyurmak için sık yemek yiyin. Yüksel proteinlikahvaltı –omlet gibi- etmeniz, enerjinizin tükenmesini önler. Bunu öğle yemeğinde yiyeceğiniz tavuk veya balıkla destekleyebilirsiniz. Sadece çorba veya salata yemek, sizin yarım saat sonra abur cubura saldırmanıza neden olacaktır.
NELER YAPMAMALI: Sağlıksız bir beslenmeyle hayatınızın sonuna kadar idare edebileceğinizi sanmayın. şimdilik vücudundan memnun olabilirsiniz ama otuzlu yaşlarla beraber kötü beslenmenin sonuçlarını görmeye başlarsınız.