Zayıflamada Yeni Dönem

Sevdiğimiz yiyecekler artık zayıflamamıza engel değil.

Kendimi hep şişman buluyorum
Objektif olalım, yanılıyorsunuz. Bu ülkemizdeki en yaygın inanışlardan biri gibi, herkes kendini şişman buluyor ve milletçe bitmek bilmeyen bir rejimin peşinden sürükleniyoruz. Bunu anlamanın en iyi yöntemi aslında vücut kitle endeksimizi ölçmektir. Kilonuzu boyunuzun metre cinsinden karesine böldüğünüzde elde edeceğiniz sayı size vücut kitle indeksinizi verir. Eğer değerleriniz 18.5 ile 24.9 arasıysa normal kilolu, 25 ile 29.9 arasındaysa kilolusunuz. Hadi bakalım şimdi kalem ve kağıtları hazırlayın.

Kuruyemişe dayanamıyorum
Fındık, badem, fıstık, ceviz ve kuru meyveler... Neden olmasın? Yapılan bazı araştırmalara göre günde 5 ila 8 fındık yemenin kilonuza etki etmediği, üstelik omega 3 ihtiyacınızı da karşıladığı ortaya çıkmış. Neden kilo almadığınızı da açıklarsak, yediğiniz yemişler tokluk hissini arttırır ve sizi tok tutarak gereksiz atıştırmaları engeller. Bu nedenle aslında biraz kuru yemiş atıştırmak zararlı değil, faydalıdır.

Tüm sevdiğiniz yiyecekleri küçük porsiyonlarda tüketip, egzersize önem verdiğiniz taktirde kendinizi zorlamadan zayıflamanız her zaman mümkündür.