Ebedi Lüks

Cilt bakım kremlerindeki teknoloji sürekli yenileniyor ve değişiyor.

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 27 Ekim 2011
Ebedi Lüks

1946 yılında, Bayan Estée Lauder sarsılmaz bir fikri baz alarak yepyeni bir şirket kurdu: “Her kadın güzel olabilir!” Kısa zaman sonra da çok özel bir krem olan “güzelliğin altın madeni”ni ayrıcalıklı müşterilerine sundu. Her ne kadar Bayan Lauder bu serisine Re-Nutriv dese de, siz ona “sıra dışı mükemmellik” de diyebilirsiniz.

Gelelim kremin hikayesine... Bayan Estée Lauder, Re-Nutriv'i “Gold Serisi” olarak kendisi için tasarlamış. Bu serinin büyüleyici etkilerini, öncelikle kendi cildinde test eden Bayan Estée Lauder, daha sonra ürününü piyasaya sunmuş. 1950'li yıllarda ürünün 110 dolar olduğunu düşünecek olursak, o dönem için epey radikal bir karar aldığını söyleyebiliriz.

Bayan Lauder, Re-Nutriv serisini ilk piyasaya sürdüğünde fiyatının çok pahalı olduğu eleştirileriyle karşılaşmış ve bu sebeple bir basın toplantısı düzenlemiş. Toplantıda kendisine sorulan “Ürününüz neden bu kadar pahalı?” sorusuna gayet net cevap vermiş ve şunları söylemiş: “Kimi kremler nem veriyor, kimisi yaşlanmayı geciktiriyor, kimisi kırışıklıkları azaltıyor. Re-Nutriv serisindeyse ihtiyacınız olabilecek her şey tek bir kremde saklı.” Ardından gelen “Neden birkaç krem almaktansa aynı fiyata denk gelebilecek tek krem alınsın ki?” sorusuna verdiği karşılık da şöyle: “Picasso'ya diğer ressamlarla aynı boyayı, aynı tuvali kullanmasına rağmen resimlerinin neden bu kadar pahalı olduğunu sormuşlar. Onun cevabıysa şöyle olmuş: ‘Renklerin birbirine geçişini yapabilen nadir ressamlar vardır ve ben onların en iyisiyim; ama bundan da önemlisi benim resimlerime baktığınızda gördüğünüz, mükemmel sonuçtur.'”

İşte Re-Nutriv serisini en iyi tanımlayan cümle de bu! Aynaya baktığınızda göreceğiniz sonuç! Re-Nutriv serisi, büyüleyici özelliğiyle sizi ciltle ilgili her konuda doyuma ulaştırabilecek tek ürün.

SÜREKLİ GELİŞİM, EBEDİ LÜKS...
Re-Nutriv'in formülüne dahil olan her bir yeni ek, koleksiyonu dünyada bir cilt bakım ürününün ya da bir makyaj ürününün ulaşabileceği en üst düzey kaliteye ulaştırmış. Re-Nutriv sürekli olarak devam eden başarısını Bayan Estée Lauder tarafından oluşturulmuş üç temel ilkeye dayandırıyor: En mükemmel içeriğe sahip olmak, en gelişmiş bilim&teknoloji yöntemlerinden yararlanmak ve tüm duyuların eşsiz bir deneyim yaşamasını sağlamak. Re-Nutriv serisi, Estée Lauder ailesinin lüks sınıfını oluşturuyor. Ürünlerin içinde 74 adet mineral kullanılıyor. Dünya üzerinde bilinen mineral sayısının 100 civarında olduğu düşünülürse, Re-Nutriv serisinin ne kadar değerli olduğu daha iyi anlaşılabilir. RE-Nutriv kremi için Estée Lauder uzmanları NASA'yla ortak çalışmışlar. ~
Estée Lauder araştırmacıları Re-Nutriv serisi için yaklaşık 3000 yıl boyunca her geçen sene daha da zenginleşen bir yapıya sahip olan algleri incelemişler, doğada nesli tükenmek üzere olan silketare bitkisinin içeriğindeki yaşam yenileyici molekülleri keşfedip bu bitkiyi özel ortamda NASA laboratuarlarında yetiştirmeye başlamışlar. Sonuç olarak bu basit örnekler dahi Re-Nutriv'in nasıl bir aşkla ve şevkle yaratılıp geliştirdiğini göstermek için yeterli.

Estée Lauder firmasının Başkan Yardımcısı ve Kreatif Direktörü Aerin Lauder'a firmanın efsanevi cilt bakım ürünü olan Re-Nutriv'i sorduk.

ELLE: Bize Re-Nutriv'in konseptini anlatır mısınız?
AERIN LAUDER:
Büyükannem, Re-Nutriv'i yıllar önce yaratmıştı, bence bu inanılmaz bir hikaye. Her şey; lüks, şaşırtıcı bir cilt bakımı ve makyajıyla ilgili. Ben küçük bir kızken, onun bir partiye hazırlanışını izlediğim anla ilgili harika bir anım var. Fondöteniyle Re-Nutriv'i karıştırıyordu. Bu muhtemelen, Re-Nutriv fondötenin başlangıcıydı.

ELLE: Bize Estée Lauder kadınının yıllar içinde Re-Nutriv dizisini seçmesini anlatabilir misiniz?
A.L.:
Estée Lauder'ın en güzel modelleri, yıllar boyunca Re-Nutriv'in modelleri olmuşlardır. Phyllis Connor, Karen Graham ve şimdi Carolyn Murphy. Carolyn, Re-Nutriv için mükemmel yüzdür, çünkü güzel ve zarif. O, gerçekten de modern zamanların Grace Kelly'si.

ELLE: Re-Nutriv reklamlarının yaratıcı konseptini tasvir edebilir misiniz?
A.L.:
Re-Nutriv reklamlarına baktığımda, bunların çok klasik, zarif ve güzel olduğunu düşünürüm. Re-Nutriv reklamları, daima lüks hakkındadır, daha umursamaz bir lüks ya da resmi lüks. Re-Nutriv reklamlarının her zaman sade olmasını tercih ederiz. Siyah-beyaz fotoğrafların döneminden beri, siyah ve beyaz bluzlar, güzel mücevherler, zamanlarüstü parçalar ve aksesuarlar kullanılmaktadır. Ve özellikle Carolyn'in çekilme stili. Re-Nutriv reklamlarında zamanlarüstü zarafet baz alınır.

ELLE: Re-Nutriv fotoğrafları neden her zaman siyah-beyaz?
A.L.:
Estée, 50'lerde ilk reklamlarına başladığında, tüm reklamlar siyah-beyazdı. Markanın bu mirasıyla, Estée Lauder yaratıcı ekibi, siyah-beyaz fotoğraflara her zaman sadık kaldı. Fakat bugün, siyah ve beyaz fotoğrafları her şeyde kullanamazsınız. O yüzden bunu Re-Nutriv'e saklayalım dedik çünkü o gerçekten de miras markamızdır.~

Yılların kremi...
Yıllardır cilt bakım kremleri arasında çok farklı bir yere sahip olan Re-Nutriv serisi, ilk ilan kampanyalarıyla da adından söz ettirmişti. Kendine değer veren, bakımını ihmal etmeyen ve her zaman genç ve güzel görünmek isteyen kadınlar, bu kremin etkilerinden yardım almışlardı. Gelenek bozulmadı ve 1946 yılından 2010 ‘a, yani günümüze kadar Re-Nutriv Estée Lauder, cilt bakım ürünleri arasında en çok satanlar arasında ilk sırayı kimseye kaptırmadı.                               

 

 


SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Mart Sayısı Çıktı!

ELLE Mart Sayısı Çıktı!

Baharı Hande Erçel ile karşılıyoruz.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.