1954 yılından beri Juvena, cilt bakımı araştırmalarında ve yaşlanma karşıtı ürünler yaratmak konusunda öncü sayılıyor. Juvena adı, Latince “juvenalis“ gençlik kelimesinden geliyor ve hem markanın vizyonu hem de kullanıcılarına verdiği sözü temsil ediyor.
#text>Bu amaçla Juvena, modern cilt bakımında devrim yaratan ürünler yaratmaya devam ediyor. 1950'lerde hafif yapılı zengin içerikli ilk kremi, 1970'lerde ise koruyucu filtreler içeren ürün serisini yaratmışlar ve bunları 1990'larda hücre iletişimini sağlayan aktif içeriklerin ve kırışıklık karşıtı içerikler açısından zengin çok etkili enzimlerin bulunması izlemiş. Juvena bir başka yenilik olarak 2002 yılında inci proteini bileşimi kullanılan ilk bakım ürününü piyasaya çıkarmış. 2004 yılında ise marka 50. yılını kutlarken, yoğun bakım tedavilerinde yeni bir cilt yaratmak için kullanılan SkinNova Teknolojisini, kozmetikte kullanmaya başlamış.
#text>2009 yılında ise Juvena, kök hücre peptidini bulmuş. SkinNova Teknolojisi ve kök hücre araştırmalarının sonucunda ise SkinNova SC Teknoloji* yaratılmış. Cilt uzmanlarının cilt bakımında yeni bir çağ olarak nitelendirdikleri bu gelişmeyi Juvena kadınlar için yeni bir çağ olarak adlandırıyor.
#text>SKINNOVA STEMCELL
TEKNOLOJİSİ
Juvena'nın SkinNova StemCell Technology (Kök hücre teknolojisi)'ne geçişi ise Prof. Odile Damour'un, yanığa maruz kalmış cilt dokuusunu yenilemek için SkinNova Teknolojisi kullanarak yanık tedavisi gören birçok kişinin hayatını kurtarması ile başlamış. Bu teknoloji, hücre çevresini ve hücre çekirdeğini korumaya alarak, hücrelerin sağlıklı yenilenebilmesi için uygun ortam sağlıyor. Böylece sağlıklı, yeni hücreler oluşuyor. ‹kinci adım ise bioteknoloji alanının liderlerinden Juvena Araştırma&Geliştirme Departmanı Başkanı Prof. Dr. Sven Gohla'nın cildin kendi kök hücrelerini aktive eden özel bir peptid geliştirmesi ve buna Juvena'ya patentli StemCell (kök hücre) adını vermesiyle devam etmiş. Maike Kiessling'e göre cildimizde birçok kök hücre bulunuyor. Ancak bunların bazıları aktif halde olması gerekirken uykudalar. StemCell Peptid'leri “uyarıcı” özelliğiyle uyanması gereken kök hücreleri uyandırarak aktif hale getiriyor ve sağlıklı hücrelerin üremesini sağlıyor. Hücrelerin çoğalmasından sonra ise SkinNova Teknolojisi tekrar devreye girerek, hücrelerin zarar görmemesi için hücre çevresini korumaya alıyor ve böylece hücrelerin sağlıklı, canlı kalmasını sağlıyor. ‹şte bu iki adımın birleşmesi SkinNova StemCell Teknolojiyi oluşturuyor.
#text>
MARKA VİZYONU
Juvena için, genç bir görünüm tavır ve duruşla alakalı. Bir kadının karakterini yansıtan her şey yani düşünceleri, attığı her adım, gözündeki ışıltı ve cildinin parlaklığı onun çekiciliğini oluşturuyor.
Juvena'nın amacı, yaşı ne olursa olsun her kadının içerisinde bulunan gücün dışarıdan da görülmesini sağlamak.~
#text>Sonuç olarak Juvena markasının öncü ruhu İsviçre duyarlılığı ile birleşerek en iyi teknolojilerin yaratılmasını sağlamış. Ve anti-aging alanındaki yenilikler, her yaşta genç bir görünüm elde etmenin mümkün olduğunu göstermiş.
#text>Juvena'da altı temizleme, otuzaltı cilt bakım ve onbir vücut bakım ürünü bulunuyor. 2009 yılının star ürünü olarak sunulan “Master Cream” ise Kiessling tarafından eşsiz bir başyapıt olarak tanıtılıyor. Anti-aging özelliklerinin tümünü tek bir üründe birleştirmeyi başaran bu kremde amber çiçeği, ebegümeci özü ile cilde sıkılık, ozon protection complex ile koruma, aminoasit ve hyaluronik asitle de nem sağlanıyor. Bunların yanı sıra seramidler ve shea yağı ise cildin beslenmesine destek veriyor. Sonuç olarak taze ve yeni bir cilt ortaya çıkıyor. Cilt ve kök hücre biraraya geldiğinde ise sağlıklı bir ilerleme sağlıyor. Güçlü bir pozisyona sahip olacak olan bu krem, Maike Kiessling'e göre sonuç odaklı ve uygulaması kolay. Yenilikçi ve star bir ürün arayanlar içinse ideal.
Ayrıca gece ve gündüz kullanılıyor olabilmesi, her cilt tipine uygun olması ve uniseks bir krem olarak tanımlanması krem için büyük bir avantaj sağlayacak gibi duruyor. Cilt tarafından kolay emilebilmesi ve sürüldükten sonra ciltte oluşturduğu his ise mükemmel. Kiessling'e göre Master Cream sonrası ekstra bir serum kullanmaya gerek yok. Ama özel ve spesifik (akne ve leke gibi...) problem yaşayanlar sonrasında ekstra bir ürüne ihtiyaç duyabilirler diye eklemeyi de ihmal etmiyor. Bu kadar başarılı bir üründe SPF faktörünün neden olmadığını sorduğumuzda ise ilginç bir yanıt veriyor. “SPF genelde kimyasal ve mekanik bir filtredir. Ve bu filtreyi ancak ihtiyaç duyduğunuzda kullanmanız gerekiyor. Eğer gerçekten bir korumalı ürün sürmek istiyorsanız en üste bu tarz bir ürün tercih edebilirsiniz. 24 saat etki gösteren içeriklerle kremi beslemek ve dengelemek, bu içeriklerin direkt cilde nüfus etmesini sağlamak bizim için daha önemliydi. Ve bunu da gerçekleştirdik.”
#text>
#text>
Juvena'nın ilkleri
#text>1956 Dünyadaki ilk hafif formülasyonlu kremi yarattı. 1972 Cilt bakım ürünlerinde ışık filtresini ilk kez kullanan firma oldu. 1980 Ceramide System, yeni bir tarz emülsiyon olan ”Quick Breaking Emulsion” ile birlikte kullanıldı. 1989 JUVENANCE AGE CONTROL formülünde, E Vitamini ilk kez serbest radikallerle savaşmak için kullandı. 1996 JUVENANCE ANTI-WRINKLE CODE, cildin yaşlanma şifresini çözdü ve süt özlerinden elde edilen doğal hücre uyarıcılarını kullandı. 1997 Üçlü aktif REJUVEN Q 10, bu kadar yüksek konsantrasyonda Coenzyme Q 10 kullanılan ilk bakım ürünü oldu. Kırışıklıkların derinliğinde %48 azalma sağlandı. 1998 Makyaj ürünleri yaratıldı. Doğal renkler ve yoğun bakım dikkat çekti. 1999 PERFECT HPURE. Patentli enzim teknolojisi: Cildin lipid yapısını güçlendirmek için H Vitamini, citric asit tuzu ile birleştirildi. 2000 Ürünlerde Ozon koruması kullanan ilk marka oldu. 2001 ULTIMAX. Maksimum sonuçlar için en üstün içerikler. (TIME-WARP teknolojisi) 2002 JUVELIA. Olgun cildin güzelliği için incilerin gücü. 2003 BODY. Etkili vücut bakım ürünleri Yeni REJUVEN SER‹S‹ ile cildi enerji ile dolduran bakım ürünleri. 2004 DE LINER. Yeni çizgi açıcı konsept 2005 JUVEDICAL. Cildi yenileyici Skin Nova Technology. 2006 Yaşlanmanın kodunu kırdı... DNA TECHNOLOGY.. #text>