Günümüz Kadınları İçin...

Her yaşta, canlı ve yenilenmiş bir cilde sahip olmak...

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 27 Ekim 2011
Günümüz Kadınları İçin...

1954 yılından beri Juvena, cilt bakımı araştırmalarında ve yaşlanma karşıtı ürünler yaratmak konusunda öncü sayılıyor. Juvena adı, Latince “juvenalis“ gençlik kelimesinden geliyor ve hem markanın vizyonu hem de kullanıcılarına verdiği sözü temsil ediyor.

Bu amaç­la Ju­ve­na, mo­dern cilt ba­kı­mın­da dev­rim ya­ra­tan ürün­ler ya­rat­ma­ya de­vam edi­yor. 1950'ler­de ha­fif ya­pı­lı zen­gin içe­rik­li ilk kre­mi, 1970'ler­de ise ko­ru­yu­cu fil­tre­ler içe­ren ürün se­ri­si­ni  ya­rat­mış­lar ve bun­la­rı 1990'lar­da hüc­re ile­ti­şi­mi­ni sağ­la­yan ak­tif içe­rik­le­rin ve kı­rı­şık­lık kar­şı­tı içe­rik­ler açı­sın­dan zen­gin çok et­ki­li en­zim­le­rin bu­lun­ma­sı iz­le­miş. Ju­ve­na bir baş­ka ye­ni­lik ola­rak 2002 yı­lın­da in­ci pro­tei­ni bi­le­şi­mi kul­la­nı­lan ilk ba­kım ürü­nü­nü pi­ya­sa­ya çı­kar­mış. 2004 yı­lın­da ise mar­ka 50. yı­lı­nı kut­lar­ken, yo­ğun ba­kım te­da­vi­le­rin­de ye­ni bir cilt ya­rat­mak için kul­la­nı­lan Skin­No­va Tek­no­lo­ji­si­ni, koz­me­tik­te kul­lan­ma­ya baş­la­mış.

2009 yı­lın­da ise Ju­ve­na, kök hüc­re pep­ti­di­ni bul­muş. Skin­No­va Tek­no­lo­ji­si ve kök hüc­re araş­tır­ma­la­rı­nın so­nu­cun­da ise Skin­No­va SC Tek­no­lo­ji* ya­ra­tıl­mış. Cilt uz­man­la­rı­nın cilt ba­kı­mın­da ye­ni bir çağ ola­rak ni­te­len­dir­dik­le­ri bu ge­liş­me­yi Ju­ve­na ka­dın­lar için ye­ni bir çağ ola­rak ad­lan­dı­rı­yor.

SKINNOVA STEMCELL
TEKNOLOJİSİ

Ju­ve­na'nın Skin­No­va Stem­Cell Tech­no­logy (Kök hüc­re tek­no­lo­ji­si)'ne ge­çi­şi ise Prof. Odi­le Da­mo­ur'un, ya­nı­ğa ma­ruz kal­mış cilt do­ku­usu­nu ye­ni­le­mek için Skin­No­va Tek­no­lo­ji­si kul­la­na­rak ya­nık te­da­vi­si gö­ren bir­çok ki­şi­nin ha­ya­tı­nı kur­tar­ma­sı ile baş­la­mış. Bu tek­no­lo­ji, hüc­re çev­re­si­ni ve hüc­re çe­kir­de­ği­ni ko­ru­ma­ya ala­rak, hüc­re­le­rin sağ­lık­lı ye­ni­le­ne­bil­me­si için uy­gun or­tam sağ­lı­yor. Böy­le­ce sağ­lık­lı, ye­ni hüc­re­ler olu­şu­yor. ‹kin­ci adım ise bio­tek­no­lo­ji ala­nı­nın li­der­le­rin­den Ju­ve­na Araş­tır­ma&Ge­liş­tir­me De­part­ma­nı Baş­ka­nı Prof. Dr. Sven Goh­la'nın cil­din ken­di kök hüc­re­le­ri­ni ak­ti­ve  eden özel bir pep­tid ge­liş­tir­me­si ve bu­na Ju­ve­na'ya pa­tent­li Stem­Cell (kök hüc­re) adı­nı ver­me­siy­le de­vam et­miş. Mai­ke Ki­ess­ling'e gö­re cil­di­miz­de bir­çok kök hüc­re bu­lu­nu­yor. An­cak bun­la­rın ba­zı­la­rı ak­tif hal­de ol­ma­sı ge­re­kir­ken uy­ku­da­lar. Stem­Cell Pep­tid'le­ri  “uya­rı­cı” özel­li­ğiy­le uyan­ma­sı ge­re­ken kök hüc­re­le­ri uyan­dı­ra­rak ak­tif ha­le ge­ti­ri­yor ve sağ­lık­lı hüc­re­le­rin üre­me­si­ni sağ­lı­yor. Hüc­re­le­rin ço­ğal­ma­sın­dan son­ra ise Skin­No­va Tek­no­lo­ji­si tek­rar dev­re­ye gi­re­rek, hüc­re­le­rin za­rar gör­me­me­si için hüc­re çev­re­si­ni ko­ru­ma­ya alı­yor ve böy­le­ce hüc­re­le­rin sağ­lık­lı, can­lı kal­ma­sı­nı sağ­lı­yor. ‹ş­te bu iki adı­mın bir­leş­me­si Skin­No­va Stem­Cell Tek­no­lo­ji­yi oluş­tu­ru­yor.

 

MARKA VİZYONU
Juvena için, genç bir görünüm tavır ve duruşla alakalı. Bir kadının karakterini yansıtan her şey yani düşünceleri, attığı her adım, gözündeki ışıltı ve cildinin parlaklığı onun çekiciliğini oluşturuyor.

Juvena'nın amacı, yaşı ne olursa olsun her kadının içerisinde bulunan gücün dışarıdan da görülmesini sağlamak.~

Sonuç olarak Juvena markasının öncü ruhu İsviçre duyarlılığı ile birleşerek en iyi teknolojilerin yaratılmasını sağlamış. Ve anti-aging alanındaki yenilikler, her yaşta genç bir görünüm elde etmenin mümkün olduğunu göstermiş.

Ju­ve­na'da al­tı te­miz­le­me, otu­zal­tı cilt ba­kım ve on­bir vü­cut ba­kım ürü­nü bu­lu­nu­yor. 2009 yı­lı­nın star ürü­nü ola­rak su­nu­lan “Mas­ter Cre­am” ise Ki­ess­ling ta­ra­fın­dan eş­siz bir baş­ya­pıt ola­rak ta­nı­tı­lı­yor. An­ti-aging özel­lik­le­ri­nin tü­mü­nü tek bir ürün­de bir­leş­tir­me­yi ba­şa­ran bu krem­de am­ber çi­çe­ği, ebe­gü­me­ci özü ile cil­de sı­kı­lık, ozon pro­tec­ti­on comp­lex ile ko­ru­ma, ami­noa­sit ve hya­lu­ro­nik asit­le de nem sağ­la­nı­yor. Bun­la­rın ya­nı sı­ra se­ra­mid­ler ve she­a ya­ğı ise cil­din bes­len­me­si­ne des­tek ve­ri­yor. So­nuç ola­rak ta­ze ve ye­ni bir cilt or­ta­ya çı­kı­yor. Cilt ve kök hüc­re bi­ra­ra­ya gel­di­ğin­de ise sağ­lık­lı bir iler­le­me sağ­lı­yor. Güç­lü bir po­zis­yo­na sa­hip ola­cak olan bu krem, Mai­ke Ki­ess­ling'e gö­re so­nuç odak­lı ve uy­gu­la­ma­sı ko­lay. Ye­ni­lik­çi ve star bir ürün ara­yan­lar için­se ide­al.
Ay­rı­ca ge­ce ve gün­düz kul­la­nı­lı­yor ola­bil­me­si, her cilt ti­pi­ne uy­gun ol­ma­sı ve uni­seks bir krem ola­rak ta­nım­lan­ma­sı krem için bü­yük bir avan­taj sağ­la­ya­cak gi­bi du­ru­yor. Cilt ta­ra­fın­dan ko­lay emi­le­bil­me­si ve sü­rül­dük­ten son­ra cilt­te oluş­tur­du­ğu his ise mü­kem­mel. Ki­ess­ling'e gö­re Mas­ter Cre­am son­ra­sı eks­tra bir se­rum kul­lan­ma­ya ge­rek yok. Ama özel ve spe­si­fik (ak­ne ve le­ke gi­bi...) prob­lem ya­şa­yan­lar son­ra­sın­da eks­tra bir ürü­ne ih­ti­yaç du­ya­bi­lir­ler di­ye ek­le­me­yi de ih­mal et­mi­yor. Bu ka­dar ba­şa­rı­lı bir ürün­de SPF fak­tö­rü­nün ne­den ol­ma­dı­ğı­nı sor­du­ğu­muz­da ise il­ginç bir ya­nıt ve­ri­yor. “SPF ge­nel­de kim­ya­sal ve me­ka­nik bir fil­tre­dir. Ve bu fil­tre­yi an­cak ih­ti­yaç duy­du­ğu­nuz­da kul­lan­ma­nız ge­re­ki­yor. Eğer ger­çek­ten bir ko­ru­ma­lı ürün sür­mek is­ti­yor­sa­nız en üs­te bu tarz bir ürün ter­cih ede­bi­lir­si­niz. 24 sa­at et­ki gös­te­ren içe­rik­ler­le kre­mi bes­le­mek ve den­ge­le­mek, bu içe­rik­le­rin di­rekt cil­de nü­fus et­me­si­ni sağ­la­mak bi­zim için da­ha önem­liy­di. Ve bu­nu da ger­çek­leş­tir­dik.”                          

 

 

Juvena'nın ilkleri

1956 Dünyadaki ilk hafif formülasyonlu kremi yarattı. 1972 Cilt bakım ürünlerinde ışık filtresini ilk kez kullanan firma oldu. 1980 Ceramide System, yeni bir tarz emülsiyon olan ”Quick Breaking Emulsion” ile birlikte kullanıldı. 1989 JUVENANCE AGE CONTROL formülünde, E Vitamini ilk kez serbest radikallerle savaşmak için kullandı. 1996 JUVENANCE ANTI-WRINKLE CODE, cildin yaşlanma şifresini çözdü ve süt özlerinden elde edilen doğal hücre uyarıcılarını kullandı. 1997 Üçlü aktif REJUVEN Q 10, bu kadar yüksek konsantrasyonda Coenzyme Q 10 kullanılan ilk bakım ürünü oldu. Kırışıklıkların derinliğinde %48 azalma sağlandı. 1998 Makyaj ürünleri yaratıldı. Doğal renkler ve yoğun bakım dikkat çekti. 1999 PERFECT HPURE. Patentli enzim teknolojisi: Cildin lipid yapısını güçlendirmek için H Vitamini, citric asit tuzu ile birleştirildi. 2000 Ürünlerde Ozon koruması kullanan ilk marka oldu. 2001 ULTIMAX. Maksimum sonuçlar için en üstün içerikler. (TIME-WARP teknolojisi) 2002 JUVELIA. Olgun cildin güzelliği için incilerin gücü. 2003 BODY. Etkili vücut bakım ürünleri Yeni REJUVEN SER‹S‹ ile cildi enerji ile dolduran bakım ürünleri. 2004       DE LINER. Yeni çizgi açıcı konsept 2005 JUVEDICAL. Cildi yenileyici Skin Nova Technology. 2006 Yaşlanmanın kodunu kırdı... DNA TECHNOLOGY..

 


SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Mart Sayısı Çıktı!

ELLE Mart Sayısı Çıktı!

Baharı Hande Erçel ile karşılıyoruz.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.