İpekyol Değişiyor

Markanın Tasarım Direktörü Hilal Tunç değişimi anlattı.


UZAKDOĞU İLHAMI
ELLE: Kendinizi tekrarlamamak için neler yapıyorsunuz?  
H.T.: Ekibimle birlikte sık sık seyahat ediyoruz. Her ay mutlaka bir yerlere, Amerika ve en çok da Japonya ve Kore’ye gidiyoruz. Avrupa’daki fuarları eksiksiz takip ediyoruz. Ancak en çok beslendiğimiz bölge Uzakdoğu.

ELLE:
Peki oralara gidince neler yapıyorsunuz? Gözlemlemek ve not almak dışında…
H.T.: Beğendiğimiz herkesi durdurup fotoğrafını çekiyoruz. Örneğin Uzakdoğulular hem modaya çok meraklı, hem de duruma alışmışlar; hemen poz veriyor. Ayrıca ikinci el ve vintage pazarlarını, alışveriş merkezlerini geziyoruz. arada Dergiler de bizim için birer ilham kaynağı. Zaten ben bir dergi hastasıyım, hepsi benim için kutsal.

ELLE:
Bir parça çok sattığında, bu bilgi ne işinize yarıyor?
H.T.: Nasıl bir parçanın iyi sattığına bağlı olarak, işimize yarayacak bilgi de değişiyor. Ancak zamansız dediğimiz bir parçanın satması bize daha büyük ipuçları verebiliyor.