BEYMEN YENİ SEZONUNU TRUNK SHOW İLE TANITTI

Fashion is a playgraund temasıyla hazırlanan show, sergilenen ürünlere aynı anda ulaşma imkanı da sundu.

Beymen sosyal medya hesabından yayınlanan dijital trunk show, teknoloji dünyasının sağladığı imkanlarla bir ilke de imza attı. “Shop the Collection” uygulamasıyla www.beymen.com üzerinde hazırlanan özel sayfa ile moda severler trunk show’da sergilenen tüm ürünlere aynı anda ulaşma ve satın alma imkanı buldu.

Beymen’in yeni sezon reklam kampanyasının ana fikri olan “Fashion is a playground” temasında hazırlanan ve BEYMEN Artistik Direktörü Murat Türkili’nin stylingi ve küratörlüğü ile gerçekleşen dijital trunk show’da Balmain, Valentino, Stella McCartney, Bottega Veneta, Balenciaga, Tom Ford, Alexander Wang, Alexander McQueen gibi dünya markalarının yanı sıra Beymen Collection ve Academia’nın kadın ve erkek koleksiyonlarından sezonun en gözde tasarımlarının yer aldığı 91 farklı look tanıtıldı.


Ekose, Victoryen esintiler, cut outs gibi sezonun farklı temalarının öne çıktığı dijital trunk show’da yeni nesil şort-ceket takımlar, casual denimler ve kışın enerjisini yükselten renkli sweatshirtler özgür ve dinamik tarzlarıyla fark yaratırken, tül ve dantel tasarımlar romantizm rüzgarları estirdi. Estetik ve fonksiyonelliği buluşturan sezonun vazgeçilmezi palto, mont ve pelerinler ise güçlü ve enerji dolu siluetleri ile izleyenlerle buluştu.