L’Occitane ve Altı Nokta Körler Vakfı'ndan Yeni İşbirliği

L’Occitane, Çiğdem Akın ve Göksu Gül'ün tasarımlarından elde edilecek gelirle Altı Nokta Körler Vakfı'na bağış yapıyor.

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 25 Mart 2024
L’Occitane ve Altı Nokta Körler Vakfı'ndan Yeni İşbirliği

Yalnızca güzellik konusunda değil aynı zamanda dünyada fark yaratmaya kararlı olan insana ve doğaya saygılı L’Occitane, sivil toplum kuruluşları ile işbilikleri yaparak farkındalık oluşturuyor. 

Bu yıl küresel marka elçisi olan Aria Maria Loberti; görme engeli olan aktris, yazar, akademisyen ve insan hakları aktivisti. L’Occitane Pazarlama Direktörü, Neslihan Demirkaya; "Aria’nın ürünlerimizi kullanımı sonrası deneyimlerini aktarmasından daha yerinde bir kullanıcı yorumu düşünemiyorum." diyor. 

L’Occitane Pazarlama Direktörü, Neslihan Demirkaya, markanın çalışmalarını ve yeni projelerini şöyle anlattı: "2018’den beri Altı Nokta Körler Vakfı ile çalışan, L’Occitane Vakfı, L’Occitane Türkiye ve buradaki kullanıcılarımızı da dahil ederek, L’Occitane’ın global projesi “Caring For Sight”, Altı Nokta Körler Vakfı ile ilk iş birliğimiz oldu. Burada L’Occitane’ın global hedefi 2022 yılına kadar 10 milyon kişiye göz muayenesi ve bakımı hizmeti sağlamaktı. Bu hedef gerçekleşti! Yeni hedefimiz 2025 yılına kadar 20 milyon kişi. Türkiye’de bu proje kapsamında 15 bin kişiye ücretsiz muayene desteği sağlandı.

2024 yılı için Vakıf ile yeni bir iş birliğimiz var. Bu defa iki farklı kadın sanatçı ile çalışarak engellenebilir körlükle mücadelenin yanı sıra, L’Occitane’ın bir diğer değeri olan “ustalığa saygı” ilkesine de atıfta bulunuyoruz. Sanatçı Göksu Gül ve moda tasarımcısı Çiğdem Akın L’Occitane Türkiye için iki farklı eser tasarladı. Göksu, mozaik aynalardan oluşan elma üzerinde oturan bir tavşan görüntüsü ile doğanın güzelliklerine gönderme yapıyor, Çiğdem Akın ise bizim için tasarladığı elbisede hayatın bize sunduğu zorlukları ve bu zorluklara karşı aynısefa çiçekleri ile tüm olumsuzluklara rağmen ayakta kalmamız gerektiğini sembolize ediyor.

L’Occitane Pazarlama Direktörü- Neslihan Demirkaya L’Occitane Pazarlama Direktörü, Neslihan Demirkaya

L’Occitane Türkiye olarak bu iki tasarımcının elinden çıkan eserleri açık artırma yolu ile satmayı hedefliyoruz. Satışından elde edilen geliri Altı Nokta Körler Vakfı’na bağışlama arzusundayız. Haziran ayına kadar bu eserler satışta olacak, satın almak isteyen, teklif vermek isteyen herkes [email protected] adresinden bize ulaşarak detaylı bilgiye sahip olabilir.




Bu projede içerikler ve sanatçılarımızla ilk görüştüğümüzde ekip olarak çok heyecanlandık. Engellenebilir körlük konusu bizim için önemli, bu konuda insanların dikkatini çekmek istiyoruz. Altı Nokta Körler Vakfı’nı ilk ziyaretimde çok etkilenmiştim; görme engeli olan kişilerin ve körlerin eğitilmesi, rehabilite edilmesi, topluma kazandırılması, körlüğün önlenmesi ve sorunları üzerinde çalışmalar yürütüyorlar. Bütün bu deneyimlerin birikimi ve L’Occitane’ın çok özel bir marka olması sayesinde uzun vadeli iş birlikleri yaparak, onlara destek olabilmek benim için çok anlamlı."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

Yeni sayımızın kapağında oyuncu Hazar Güçlü var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.