JUICY COUTURE’UN SONBAHAR 2018 KAMPANYASI

Amerikalı marka ‘fenomen kültürü’ ile alay ediyor!

ALYA BARUTOĞLU ALYA BARUTOĞLU 17 Ağustos 2018
JUICY COUTURE’UN SONBAHAR 2018 KAMPANYASI Juicy Couture

Juicy Couture sosyal medya standartlarını eleştiren bir kampanyaya imza attı. Geçtiğimiz günlerde Sonbahar 2018 kampanyasını yayınlayan Amerikalı marka, yedi modelin ‘fenomen’ olarak poz verdiği kareleri paylaştı. New York’ta Stas May tarafından fotoğraflanan kampanya, ‘Paid Partnership with Juicy Couture’ hashtagi ile ünlülerin sosyal medyalarında paylaştıkları reklam fotoğraflarını tiye aldı. 



Modellerin de kendi hesaplarından #JuicyAd hashtagi ile paylaştıkları kampanya resimleri, markaların fenomenler ile yaptıkları anlaşmalara alaycı bir eleştiri getirdi. Nissa Pounceyi Devon Lee Carlson, Ashley Shoemaker, Charlene Almarvez, Issa Lish ve Tanya Kizko’nun yer aldığı kampanya ‘influencer’ konseptine farklı bir yorum getirdi. Sosyal medya fenomenlerinin birçok ünlüden daha etkili olduğu günlerde, markalar da işbirlikleri ile bu isimlerin etkisini artırıyor. Juicy Couture’un yeni kampanyası bu konuya alaycı bir şekilde yaklaşırken aynı zamanda kampanyanın yayılmasını sağlamış oldu!





SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

Yeni sayımızın kapağında oyuncu Hazar Güçlü var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.