Juicy Couture sosyal medya standartlarını eleştiren bir kampanyaya imza attı. Geçtiğimiz günlerde Sonbahar 2018 kampanyasını yayınlayan Amerikalı marka, yedi modelin ‘fenomen’ olarak poz verdiği kareleri paylaştı. New York’ta Stas May tarafından fotoğraflanan kampanya, ‘Paid Partnership with Juicy Couture’ hashtagi ile ünlülerin sosyal medyalarında paylaştıkları reklam fotoğraflarını tiye aldı.
Modellerin de kendi hesaplarından #JuicyAd hashtagi ile paylaştıkları kampanya resimleri, markaların fenomenler ile yaptıkları anlaşmalara alaycı bir eleştiri getirdi. Nissa Pounceyi Devon Lee Carlson, Ashley Shoemaker, Charlene Almarvez, Issa Lish ve Tanya Kizko’nun yer aldığı kampanya ‘influencer’ konseptine farklı bir yorum getirdi. Sosyal medya fenomenlerinin birçok ünlüden daha etkili olduğu günlerde, markalar da işbirlikleri ile bu isimlerin etkisini artırıyor. Juicy Couture’un yeni kampanyası bu konuya alaycı bir şekilde yaklaşırken aynı zamanda kampanyanın yayılmasını sağlamış oldu!