TIKTOK INFLUENCERLARI CHARLI & DIXIE D’AMELIO BİR GÜZELLİK MARKASININ YÜZÜ OLDU
Gen-Z için yeni bir güzellik markası!
ALYA BARUTOĞLU 21 Temmuz 2020
Getty Images

TikTok son dönemlerin en çok konuşulan sosyal medya platformlarından biri. Yeni neslin sıkla kullandığı TikTok, artık birçok moda ve güzellik markasının da ilgisini çekmeye başladı. Modanın dijitalleşmesi konusunda birçok yenilik yapan Olivier Rousteing de Paris’teki Seine Nehrinde gerçekleşen defilesini TikTok üzerinden canlı olarak paylaşmıştı. Instagram influencerları ile yarışan TikTok influencerları büyüyen kitleleri ve popülariteleri ile herkesin dikkatini çekmeyi başardılar. 2019’un yazından beri TikTok’ta olan 16 yaşındaki Charli D’Amelio, 72 milyon ile platformdaki en çok takipçiye sahip! Şimdilerde kendisinden iki yaş büyük olan ablası Dixie ile yeni bir proje üzerinde çalışan Charli, Z-Jenerasyonu için tasarlanan ‘Morphe 2’ adlı güzellik markasının yüzü oldular.

Kız kardeşi gibi TikTok’ta popüler isimler arasında olan Dixie’nin 25 milyon takipçisi var. Yeni sosyal medya platformunda büyüyen hayran kitlesinin ardından yeni bir şarkı bile çıkaran Dixie D’Amelio ve kız kardeşi, spot ışıklarını üzerlerine topluyorlar. Genç nesil için tasarlanan Morphe 2 markası, geçtiğimiz aylarda Maddie Ziegler ile bir işbirliği yapmıştı. Şimdi ise yeni jenerasyonun bulunduğu TikTok platformunu akıllıca kullanan Morphe 2, platformun en popüler isimleri ile çalışıyor. 







View this post on Instagram









can’t believe I can finally share the news with you all!!! Dixie and i partnered with Morphe on their new brand, Morphe2, launching next week on 7/30. i love it and i hope you love it. all the launch details can be found on Morphe’s insta (@morphebrushes). #morphe2 #morphe2xcharlidixie

A post shared by charli d’amelio (@charlidamelio) on


“Bu haberi sizinle paylaştığımızı inanamıyorum. Buna bayıldık ve umarım siz de seversiniz,” diyerek haberi Instagram sayfası üzerinden duyuran Charli, kız kardeşi ile yer aldığı kampanya videosunu paylaştı. 

SON HABERLER