BALMAIN’İN YENİ BİR LOGOSU VAR!
Olivier Rousteing, marka için çağdaş bir logo tasarımı yarattı…
ALYA BARUTOĞLU 06 Aralık 2018
Getty Images

Balmain’in genç Kreatif Direktörü Olivier Rousteing, markaya yepyeni bir logo tasarladı. ‘B’ ve ‘P’ harflerini bir araya getiren Rousteing, Fransız markanın kurucusu Pierre Balmain’i markasının içine dahil etti. Hem Pierre Balmain hem de markanın doğum yeri Paris’i sembolize eden yeni logo, geçtiğimiz günlerde paylaşıldı. 







View this post on Instagram











A post shared by OLIVIER R. (@olivier_rousteing) on


Sekiz senedir Balmain’in kreatif yönetimini üstlenen Rousteing, yeni logonun markanın bugününü ve geçmişini temsil ettiğini söyledi. “Sadece yıkmak için gelenekleri ya da kuralları çiğnemek istemiyorum, ama zaman değişiyor. Balmain şimdilerde hızla büyüyen ve tüm dünyaya ulaşmak için yeni medyaları kullanan bir marka,” diyen Rousteing’in logo dizaynı, Pierre Balmain’in tasarım estetiğine atıf yapıyor. “İlerleyebilmek için nereden geldiğinizi bilmeniz gerekiyor,” diyen Rousteing, yeni logoyu tasarlarken köklerine dönerek, Pierre Balmain’in yetmiş sene önceki atölye çalışmalarından yararlanmış.

“Yarattığımızla oldukça mutluyum. Bu tarihi marka için çağdaş, temiz ve cesur bir logo oldu. Mirasımızı korurken, Fransız lüks markanın modern çağdaki yerini de belirlemiş olduk,” diyen Rousteing, yeni logosunu görücüye çıkardı. 

SON HABERLER