Giselle'le Bir Öğle Sonrası
Loewe, ünlü K-Pop yıldızı Giselle'le, bir öğleden sonra buluştu
ŞEVVAL AKYÜZ 18 Kasım 2025
Instagram/ @loewe

Enerjik tasarım diliyle, Loewe'nin her hamlesini takip etmeyi oldukça seviyoruz. Jonathan Anderson'ın markadaki başarılarından fazlaca bahsettik. Yeni kreatif direktörler Jack McCollough ve Lazaro Hernandez Parsons'ta tanıştıktan sonra Proenza Schouler markasını kurmuşlardı. Şimdi ise bu vizyonlarını Loewe'de devam ettiriyorlar. Görünen o ki marka DNA'sını anlama konusunda da oldukça başarılılar.


Eylül ayında sunulan İlkbahar/Yaz 2026 defilelerinin devamı olarak, moda evleri kampanya görsellerini de sunmaya başladı. Loewe ise bu kapsamda bizi K-Pop yıldızı ve marka elçisi Giselle'le öğleden sonra vakit geçirmeye davet ediyor. 


Özellikle markanın son koleksiyonunda gördüğümüz canlı ve doygun sarı tonları, kampanya karelerinin de ön plana çıkan nüanslarından. Fotoğraflar dinamik, sakin ancak vurucu. Tıpkı Loewe'nin tasarımları gibi. Bu noktayı, Jack ve Lazaro'nun markayı ne kadar özümsediğinin konfirmasyonu olarak alabiliriz. 

Instagram/ @loewe


Kampanya zamansız ve ikonik çantalar arasına giren Puzzle için de önemli bir yer taşıyor. Çünkü Puzzle Panta'nın da aileye eklenmesinin bir duyurusu niteliğinde. Kampanyayı fotoğraflayan kişi ise Stella McCartney, Louis Vuitton, Balenciaga gibi markalardan da tanıdığımız Johnny Dufort.

SON HABERLER