LACOSTE'UN LOGOSU NESLİ TÜKENEN HAYVANLAR İÇİN DEĞİŞİYOR
Lacoste’un ikonik timsahı çok güzel bir neden için değişiyor!
ALYA BARUTOĞLU 01 Mart 2018
Lacoste

Lacoste, Uluslararası Doğa Koruma Birliği (IUCN) ve BETC Paris’i en yaratıcı ve güzel şekilde destekliyor. Lacoste, bir süreliğine ikonik timsah logolarından vazgeçiyor ve nesli tükenmekte olan hayvanlar için yer açıyor.

 

“Türlerimizi Koruyun” serisi Lacoste ve IUCN’in 3 senelik partnerliğini başlatıyor. Nesli tükenmekte olan 10 hayvan markanın en popüler tarzı polo yaka tişörtler üzerinde yer alacak. 



The 🐊 is leaving its iconic spot… Stay tuned tomorrow.

A post shared by Lacoste (@lacoste) on


Logolarda yer alan hayvanların doğada kalan sayılarına göre üretilen tişörtlerden sadece 1,775 adet üretildi. Vaquitas logolu tişörtü çok beğenmiş olabilirsiniz, ama sadece 30 tane üretildi! Sınırlı sayıda çıkarılan koleksiyon nesli tükenen hayvanlara dikkat çekmeyi hedefliyor. 



The crocodile is leaving its iconic spot to 10 threatened species through a partnership with the International Union for Conservation of Nature. The number of polos produced for each series corresponds to the remaining population sizes in the wild. By buying one of the 1775 polos, you participate in helping IUCN and Lacoste in the fight for wildlife conservation worldwide. Available only in some European countries and in the US - Link in bio. #LacosteSaveOurSpecies

A post shared by Lacoste (@lacoste) on


85 senedir markanın pololarında yer alan krokodil, Lacoste’un kurucusu Rene Lacoste’un tenis kortundaki dayanılıklığı için aldığı ünvan. Ünlü marka “Türlerimizi Koruyun” kampanyası ile ilk defa logosunu değiştiriyor.  

Geçtiğimiz günlerde Paris Moda Haftasında gösterilen koleksiyon Save our Species sitesinden €150’ya satılıyor. Aldığınız tişörte göre, kazançlar logoda yer alan hayvanın korumasına bağışlanacak. 

SON HABERLER