İspanyol ayakkabı tasarımcısı Manolo Blahnik, kendi adını taşıyan markasının 50. yılını ve sayısız başarısını ihtişamlı ve hayran bırakan yeni bir koleksiyonla kutluyor.
Ancak bunlar herhangi bir ayakkabı değil. Tasarımcının başarısını takdir etmek için marka, göz alıcı altın tonlarında en çok aranan stillerinden bazılarının yinelemelerini içeren çarpıcı ve abartılı bir koleksiyon yayınladı.
Manolo Blahnik ayakkabıları günümüzde podyumdan işyerine, sokağa kadar her yerde bulunabilir. Sektördeki en klasik ve güzel ayakkabılardan bazılarını üreten Blahnik'in moda dünyasında kendisini bir efsane olarak kabul ettiği inkar edilemez.
Blahnik, markasını 1971 yılında çalıştığı ayakkabı şirketi Zapata Shoe Company'yi 2.000 £ kredi ile satın aldıktan sonra Londra'da kurdu. İlk butiğini İngiltere'nin başkenti Chelsea semtindeki Church Street'te açtı ve kısa sürede lüks ayakkabı dünyasının önde gelen isimlerinden biri haline geldi. 1979'da New York'ta ilk Amerikan mağazasını açmaya devam etti. Bugün, etiketin Madrid, Barselona, Moskova, Dubai, Hong Kong, Seul, Singapur, Tokyo, Londra, New Yorkgibi büyük şehirlerde dünya çapında butikleri var.