TÜRKİYE'DEN BÜYÜK BAŞARI
Türkiye, bu yıl ilk defa Cannes Lions'da büyük ödül aldı. Detaylar haberimizde.
ELLE ONLINE 01 Temmuz 2015
Bu yıl 62.si düzenlenen Cannes Lions 2015, uzun bir haftadan sonra sona erdi. 90 ülkeden 13.500 kişinin katıldığı Cannes Lions'da büyük ödül ‘Grand Prix' Türkiye'nin oldu. Grand Prix ile birlikte, 1 altın, 2 gümüş ve 9 bronz olmak üzere toplamda 13 ‘aslan' kazanan Türkiye, 23 tane çalışması ile de finalist sertifikası aldı. Festival kapsamında, toplamda 17 farklı kategoride ödül verildi. Cannes Lions'daki en büyük gelişme, bu yıl ilk kez gerçekleştirilen; data, teknoloji ve fikirlerin değerlendirildiği 'Lions Innovation Festivali' oldu.





Medya dalında, ülkemiz için çok önemli bir konu olan kadına şiddete hayır diyen ‘Vodafone Kırmızı Işık Uygulaması' ile Grand Prix alan Y&R Team Red, Mindshare, Random Works ve Vodafone Türkiye'yi çok gururlandırdı. Reklam çalışması, büyük ödülün yanı sıra 4 farklı kategoride de ödül kazandı. Samsung ‘Duyan Eller Projesi' ile Leo Burnett İstanbul, Promo ve PR dalında 2 bronz ödül kazandı.





Türk reklamcıları başarılarından ve bu konulara gösterdikleri hassasiyetten dolayı biz de tebrik ediyoruz.








Vodefone Kırmızı Işık Uygulaması Reklamı;








Samsung Duyan Eller;


SON HABERLER