GUCCI BEAUTY İLK RİMELİNİ SATIŞA SUNDU
Sosyal medyayı ikiye ayıran Mascara L'Obscur ile tanışın!
ALYA BARUTOĞLU 09 Mart 2020
Gucci

Geçtiğimiz Mayıs ayında 58 renk içeren bir ruj koleksiyonu çıkaran Gucci Beauty, Instagram’ın favori güzellik markalarından biri olmuştu. Mükemmel dişli modeller kullanmak yerine kusurların güzelliğini ön plana çıkaran Gucci Beauty, kampanya için Mac Lapres ve Dani Miller’ı tercih etmişti. Martin Parr tarafından çekilen kampanya fotoğrafların her kusurda bir güzellik olduğunu vurgulamayı amaçlamıştı. Tıpkı geçen sene gibi interneti ikiye bölen bir kampanya hazırlayan Gucci Beauty, ilk rimelini satışa sundu. 



Yine Dani ve Mae ile bir araya gelen Gucci, millennial pembe ambalajlı rimelleri için çarpıcı bir kampanya hazırladı. Bir resimde, “Her şey olan gözler için toplanıyor ve büyüyor,” yazdığı görülürken Dani’nin gözleri örümcek bacaklarını andıran yoğun bir rimel ile belirginleştiriliyor. Rimelin yoğunluğunu vurgulamak isteyen Gucci, takipçilerini ikiye ayırırken, bazıları bunun güzel gözükmediğini belirtirken bazıları ise rimelin gücünü takdir etti. 



Minik uçları ile en kısa kirpiklere bile ulaşabilen ‘Mascara L’Obscur,’ yoğun ve kalıcı bir görüntü yaratırken aynı zamanda makyaj çıkarıcıları ile kolayca ve dağınıklık yaratmadan temizlenebiliyor. Tek bir kat ile hacimli ve etkileyici bir görüntü yaratan yeni Gucci rimeli, kampanyası ile makyaj takipçilerini ikiye bölse de etkisi oldukça etkileyici.

SON HABERLER