Kedigözü eyeliner, ikonik kırmızı dudak ve gösteriş… Stefani'nin ilk şarkı söylemesinden bu yana geçen yıllarda, kırmızı rujunun tonu hakkında ağzı sıkıydı. Ama şimdi ruj rengini paylaşmakla kalmıyor, aynı zamanda size satın alma şansı da veriyor.
Stefani, şarkı söyleme günlerinden önce Anaheim, California'da büyürken daha önce bir alışveriş merkezi makyaj sanatçısı olarak çalıştığını söyledi. Stefani, ELLE.com'a özel olarak "İnsanlar hayatım boyunca bana 'Ne renk ruj sürüyorsun?' diye soruyorlar. Bu yüzden başlamak için bariz bir yerdi" diyor. “Kariyerim boyunca sorulan bir numaralı soru buydu… Ve insanlara asla ne renk olduğunu söylemezdim. Neden bilmiyorum ama muhtemelen bir gün bunu yapacağım anlamına geliyordu” dedi. Ayrıca güzellik markasının uzun zamandır ortaya çıktığını ve imza dudak görünümünü bu kadar uzun süre gizli tutmasının nedenlerinden biri olduğunu söyledi. Stefani sözlerine şöyle devam etti: "Makyaj konusunda benden daha özgün olmaya yaklaşabilecek başka kimse yok, çünkü tüm hayatım boyunca yaptığım şey bu."
"Bunu yapmama gerek yok. Çalışmama gerek yok. Ama arkamda bıraktığım onca nimete rağmen bu benim ödülüm" diye ekliyor. "Bu benim bir mirasa sahip olma ve amacımı inşa etme şansım. Makyajın bana bir his verdiğini biliyorum ve bu yüzden yapıyorum çünkü bunu insanlarla paylaşmak istiyorum."
Şarkıcı, tüm kariyeri boyunca kendi makyajını yaptı. Süper star, stilistler ve makyaj sanatçılarıyla çalışmıyordu. Bunun yerine röportajlar, müzik videoları ve performanslar için kendi makyajını yapmayı öğrendi. Sık sık mavi saçlardan diş tellerine kadar aşırı güzellikteki görünümleri denese de, parlak kırmızı ruju hızla onun imzası haline geldi.
52 yaşındaki şarkıcı, büyük haberi Instagram'da 1997'de kendi makyajını yaptığı göz alıcı bir videoyla ve No Doubt'taki güzelliğinin görüntüleriyle duyurdu. Makyaj sanatçısı Kandee Johnson, Instagram duyurusuna yorum yaparak, "Hatırla, sana bir müzisyen yerine ne olurdun diye sorduğumda 'bir makyöz' demiştin."
Rock yıldızı, Ariana Grande, Selena Gomez ve Lady Gaga dahil olmak üzere kendi güzellik markalarıyla diğer kadın müzisyenlerin saflarına katılıyor.
GXVE, web sitesine göre; güzellik, kişisel bakım ve teknoloji endüstrisi girişimcileri tarafından yaratılan dönüştürücü ve sosyal açıdan bilinçli bir risk sermayesi şirketi olan New Theory Ventures'ın kurucusu ve CEO'su Nikki Eslami ile ortaklaşa faaliyete geçiyor.
GXVE'nin formülleri, 24 ila 48 dolar arasında değişen bir fiyat aralığında vegan ve zulüm içermiyor. Tüm ürünler 3 Mart'ta doğrudan tüketicilere ve sephora.com'da sunulacak. Seri, 10 Mart'ta Sephora mağazalarında da satışa sunulacak.