#text>
Organica Story, Attirance, Nvey, Huiles et Baumes… Hepsi bu doğallığa dönüş furyasının uzantısı olarak Türk pazarına giren ya da yakın gelecekte girecek olan markalar. Kiminin sadece cilt bakımı var, kimi renkli kozmetikte iddialı, kimiyse kişisel bakımda… Ama bir gerçek var ki, mevcut organik-doğal ürünler, ortadaki dejenerasyondan hem içerikleri hem kaliteleriyle sıyrılma savaşındalar. #text>
#text>


#text>
Sapla samanı aynı kefeye koymayan, bilinçli tüketici sınıfına giren sayın okuyucu! Piyasada bu kadar farklı kozmetik ve bakım markası varken, hepsi cazip fırsatlar ve imkanlar sunarken ne mi yapacağız? Biraz daha meraklı (markayı araştıran), biraz daha okuyan (etiketlerdeki içerik yazılarına göz atan) biraz daha yeniliklere açık (gerekirse güzellik ritüellerimizi tamamen değiştiren) insanlar olmalıyız. Zaman, uyum dönemi... Hele ki bu uyum, daha iyiye, daha doğala, daha çevreyi düşünene doğru ilerleyerek olacaksa, neden olmasın? #text>
#text>
#text>Esra Özübek
#text>
#text>