BULGARI YILBAŞI KAMPANYASI: I BELIEVE IN WONDER!

Bulgari bu yılbaşı döneminde sizi “I Believe in Wonder” (Mucizelere İnanıyorum) kampanyasıyla mucizelere inanmaya davet ediyor.

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 09 Aralık 2022
BULGARI YILBAŞI KAMPANYASI: I BELIEVE IN WONDER!

Yılbaşına yeni bir açıdan bakıp hayatın her alanındaki güzellikleri ve cazibeyi keşfederken yeni senenin size getireceklerine hayran kalacaksınız. Her yeni yıl dönemi mucizelere inananlar için sihirli bir zamandır. Siz de yüreğinizi ve gözlerinizi açın, sizi bekleyen hediyeleri kabul etmeye hazırlanın!

I Believe in Wonder kampanyası 

Bulgari bu senenin başlarında yayınladığı “UnexpectedWonders”(Beklenmedik Mucizeler) marka kampanyasının ardından şimdi de “I Believe in Wonder”(Mucizelere İnanıyorum) yılbaşı kampanyasını lanse ediyor.

Aynı coşku hissinden esinlenen, markanın merkezi ve sonsuz ilham kaynağı olan Roma’da çekilen kampanya, mucizeleri kucaklamaya, dünyanın beklenmedik güzelliklerini doyasıya yaşamaya ve bu ruhu paylaşıp başkalarına da ilham vermeye davet ediyor.

Kampanya, bizi sezonun sihirli havasının keyfini çıkarmaya, her gün başımıza gelebilecek mucizeleri deneyimlemeye davet eden ışıltılı ateşböceklerinin bir vizyonu olarak ifade ediliyor.

Bu ışıltılı ikonlar yıldızlı bir gecede gökyüzüne bakmaktan ateşböceklerini izlemeye kadar evrenin gizemlerini bir ışık damlasında yakalayarak bizi her günün sihirli anlarla dolu olduğu çocukluğumuza götürüyor. Yıldızlar da tıpkı pırlantalar ve değerli taşlar gibi doğanın ihtişamını ve yüceliğini hissettiren unsurları çağrıştırıyor.

Save The Children ve Mucizeler Zinciri

 “I Believe in Wonder” kampanyası ilham kaynağı olmanın ötesinde sonsuz bir mucizeler zinciri yaratıyor. Bulgari kampanyayı tüm kanallara taşıyarak adım adım daha iyi bir geleceğe ilham veren bir hareketi desteklemeyi amaçlıyor.

Şirket bu vizyondan yola çıkarak “I Believe in Wonder” (Mucizelere İnanıyorum) kampanyası kapsamında dünyanın en dezavantajlı çocuklarını desteklemek, eğitime ve sağlık hizmetlerine erişimlerine yardımcı olmak amacıyla on yıldan uzun süredir birlikte çalıştığı Save the Children kuruluşuyla bir kez daha iş birliği yapıyor. Bu yılbaşı döneminde Zambiya’da erken yaş çocuk eğitiminin desteklenmesi, kırsal bölgelerde yaşayan ve ülkenin kamu eğitim hizmetlerinden aktif bir şekilde yararlanamayan 3-8 yaş arası çocukların eğitim haklarının garanti edilmesi amaçlanıyor.

Bu yardım kampanyası çocukların bir harikalar dünyasında, sihirli anlarla dolu günlerde betimlendiği özel bir videoyla başlıyor. Her sahne arasındaki geçişlerde yılbaşı döneminin ruhunu ve kampanyanın harekete geçirdiği mucizeler zincirini temsil eden bir motif olarak parlayan ateşböcekleri kullanılıyor.

Dijitalle desteklenen bir deneyimle müşterilerin ve misafirlerin bir sosyal medya içeriğini paylaşarak Save the Children’ın Zambiya girişimine somut katkıda bulunmaları sağlanacak.

Bulgari ayrıca Meta ile işbirliği içinde I Believe in Wonder için iki modlu artırılmış gerçeklik deneyimini yarattı. Bu uygulama Facebook, Instagram’da Stories ve Reelsiçin kullanılabilecek. Kullanıcılar telefonlarının kamerasına baktıklarında gülümsemeyle etkinleşen selfieler çekerek “mucizeleri paylaşabilecek.” Başka bir deyişle, kişi ne kadar çok gülümserse ekranda o kadar çok ateş böceği görünecek. Kamera dışa çevrildiğinde ise gerçek çevre parlayan ateşböceklerinin ışıltılarıyla sihirli bir görünüm kazanacak. Kullanıcıların doğal el hareketleri adeta sihirli bir değnek gibi etkileşim yaratarak gerçek ve sanal dünya arasında benzersiz bir atmosferi deneyimlemeleri sağlanacak.

Kullanıcılar içeriklerini paylaşarak ve arkadaşlarını etiketleyerek mucizeler zinciri akışının başlamasını sağlayacaklar.

Mucizeler Bulgari Mağazalarında

Hediyeler; sevgililer, aile ve arkadaşlar arasındaki en derin, canlı ve kalıcı ilişkilerin kurulmasını sağlar. Hediye vermenin mutluluğu onu sunmaktan çok önce o fikrin geliştiği an başlar.

Bulgari de yılbaşı sezonunda yaşatacağı mağaza deneyimi için bu fikirden ilham aldı. Kasım ayından itibaren Bulgari butiklerini ziyaret edenler dünya çapında sadece seçili lokasyonlarda sunulan özel Instagram artırılmış gerçeklik deneyimiyle Bulgari sihrini yaşayabilecek. Kişiler söz konusu Bulgari mağazalarında bulunan kare kodu okutarak mucizelerle dolu bir sahneye erişecek. İnteraktif deneyim, ekranı parlak hediyelerle doldurarak gerçekliği artıracak. Hediyeler, üstlerine tıklandığında Bulgari ile başlayan büyüleyici bir yılbaşı havası yaratmak için ateşböceklerine dönüşecekler.

İncelemek için tıklayın.


Bu bir reklamdır.


SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Haziran Sayısı Çıktı!

Kapağımızda ise Oral-B ile yepyeni bir işbirliğine başlayan oyuncu Yağmur Tanrısevsin var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.