FISHER-PRICE 90 YAŞINDA!

1930 yılında hayal gücünü harekete geçiren yeni, şaşırtıcı ve eğlenceli oyuncaklar üretme fikrinden yola çıkan Fisher-Price, yaratıcılık ve inovasyonlarıyla 90 yılı geride bırakıyor.

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 19 Haziran 2020
FISHER-PRICE 90 YAŞINDA!

Çocukların oyunla gelişimini her zaman destekleyen Fisher-Price, tecrübesi ve birikimiyle ailelerin yanında olmaya devam ediyor. Birbirinden farklı birçok ürünü ile köklü bir geçmişe sahip olan marka, çocukların vazgeçilmezi olurken nostalji arayanları da kendine çekiyor.

90 yıllık yolculuğu boyunca birçok ilke imza atan Fisher-Price, günümüzde hala oyuncak tasarımının bir parçası olan ‘oyun laboratuvar’larının kurulmasında öncü oluyor. 60 sene önce ilk oyuncak test laboratuvarını hayata geçiren marka, çocukları oyun oynarken daha fazla izleme imkanı yakalıyor ve çocuklara ilham olabilecek birçok şeyi yakından gözlemleme şansı elde ediyor. Fisher-Price bugün, 90 yıllık deneyimiyle 15.000 metrekareden fazla araştırma tesisine sahip ve raflardaki her oyuncağı satışa sunulmadan önce ebeveynler ve çocukların gözüyle test etmeye devam ediyor.

1960 yılında ilk defa Fisher-Price tarafından üretilen ve günümüzde bir klasik haline gelen ‘Renkli Halkalar’ oyuncağının yanı sıra, çocuklara özel gerçekçi ilk müzik aleti olan ‘Fisher-Price  Gramafon’, okul öncesi çocuklara kodlamayı öğreten ve birçok oyuncak ödülü kazanan ‘Code – A- Pillar’ gibi yenilikleriyle günümüze kadar gelen oyuncaklar; ve Türkçe konuşan eğitici oyuncaklardan oluşan Eğlen & Öğren serisi taklit oyuncakları ile çocukların eğlenirken öğrenmesine yardımcı oluyor. Ailelerin severek kullandığı bebeklere özel ilk zıplama oyuncağı ‘Jumperoo-Hoppala’ ise Fisher-Price ’in en çok tercih edilen ürünleri arasında yerini alıyor.


Çocuklar kadar ailelerin de yanında olan marka, “Çocuk Olma Zamanı” kampanyasıyla da ebeveynleri eğlenmeye ve içindeki çocuğu çıkarmaya davet ederek oyunun keyfini tekrar keşfetmelerini sağlıyor.

Fisher-Price, 90 yıllık tarihi boyunca toplumsal faydayı iletişimin merkezine alarak yoluna devam ediyor. Marka, zor zamanlarda toplumsal ve çevresel konularda göstermiş olduğu duyarlılıkla, topluma desteğini sonuna kadar sürdürüyor. Küresel COVID-19 salgını sırasında yüz maskesi üreterek desteğini bir kez daha gösteren Fisher-Price, koleksiyon figürlerinden oluşan özel bir seri çıkarıyor. Kampanya kapsamında #ThankYouHeroes adını verdiği koleksiyondan elde edilecek bütün gelirin Covid-19’la mücadele için #FirstRespondersFirst'e bağışlanacağını duyurdu.



ETİKETLER
SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

Yeni sayımızın kapağında oyuncu Hazar Güçlü var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.