Magnum Bakery, dünyada ilk kez Türkiye’de hayata geçirildi. Magnum’un ikonik çikolatası ve dondurma uzmanlığı, fırın ürünlerinin çıtır yapısı ve kendine özgü aromasıyla bir araya getirildi. Geleneksel tatlı anlayışının dışına çıkan bu konsept, İstanbul’un gastronomi sahnesinde farklı bir alternatif sunuyor. Menüde, yoğun tat profilleri, estetik sunumlar ve yenilikçi tarifler dikkat çekiyor. Özel içerikli kruvasanlar ve Magnum’un dondurma çeşitleri, İstanbul’daki tüketicilerle buluşmaya hazırlanıyor.
Magnum Bakery konsepti, Hide Arnavutköy’de gerçekleşen özel bir davetle kutlandı. Aralarında, Algida Türkiye Genel Müdürü Eser Lapanta, Algida Pazarlama Direktörü Nazlı Eda Kıralı, Algida Pazarlama Direktörü İrem Şancı, Magnum Marka Müdürü Serkan Oğuz, Boran Kuzum, Danla Biliç, Duygu Özaslan, Furkan Andıç, Ozan Dolunay, Esra Ruşan, Ahmet Aksöz, Can Uzuner, Gülcan Arslan, Selin Geçit, Rachel Araz, Cem Bölükbaşı’nın da bulunduğu pek çok davetlinin katıldığı etkinlikte, konuklar Magnum’un çikolata dokunuşuyla hazırlanan tatlıları ve özgün reçeteleri deneyimledi. Geceye, Gizem Kömürcü ve Avangart Tabldot’un DJ performansları eşlik etti.
Magnum Türkiye Marka Müdürü Serkan Oğuz, “Haz rotamızı, yaratıcılığın sınırlarını zorlayan ve 'haz' kavramını yaşam stiline dönüştüren bir yöne çevirdik bu yaz. Tatlı deneyimine yeni bir soluk getirdiğimiz Magnum Bakery yeniliğimizi ilk kez Türkiye’de hayata geçiriyor olmaktan büyük heyecan duyuyoruz. Global projemiz olan Magnum Bakery, geçen ay Cannes’da dünyaya tanıtıldı. Ancak ilk kez Türkiye’de, İstanbul’un artisanal café kültürüyle kusursuz bir uyum içinde başlıyor. Hide Arnavutköy’le başlayan yolculuğumuz, yaz boyunca İstanbul’un en seçkin noktalarında devam edecek” dedi.
Magnum Bakery, şehrin çeşitli noktalarındaki satış noktaları ve planlanan yeni açılışlarıyla lezzet deneyimini genişletmeyi hedefliyor.