IWC AİLESİ “TIME WELL SHARED” İÇİN BİRLEŞİYOR

Tüm dünya bir sağlık krizine göğüs germeye çalışırken IWC ailesi tüm dünyada el ele vererek “TIME WELL SHARED” girişimini başlatıyor.

“TIME WELL SHARED”  girişimi ile IWC çalışanları, marka elçileri ve marka ortakları vakitlerini, bilgilerini, deneyimlerini ve tutkularını dijital kanallar aracılığıyla paylaşacak. Amaçları zamanlarını en iyi şekilde değerlendirmeleri konusunda insanlara ilham vermek, onları eğlendirip destekleyerek bağlantıda kalmalarını ve sosyalleşmelerini sağlamak.

“TIME WELL SHARED” önümüzdeki haftalarda IWC’nin dijital kanallardan yayınlayacağı online dersleri, konuşmaları ve seminerleri kapsıyor. Amaç bu zor zamanlarda insanları eğlendirmek ve desteklemek.“TIME WELL SHARED” yayınları esnasında ekranda gönüllü bağış yapma butonu da yer alacak ve ilk bağış elbette IWC’den gelecek. Elde edilen gelirin tamamı Save the Children adlı vakfa bağışlanacak. Save the Children düzenlediği programlarla virüsten olumsuz etkilenen ülkelerdeki çocukları ve ailelerini korumayı, ulusal sağlık sistemlerine desteği artırmayı, ebeveynler ve tıbbi görevliler arasında çocukların psikososyal açıdan nasıl destekleneceğine dair farkındalık yaratmayı hedefliyor. Girişime Tom Brady, Fabian Cancellara, David Coulthard ve Maro Engel gibi IWC marka elçileri; Mercedes-AMG Petronas Formula 1, Tottenham Hotspur, Laureus Sport for Good, Antoine de Saint-Exupéry Youth Foundation, Solaris Yachts ve Orlebar Brown gibi marka ortakları da katkıda bulunacak. 

Örneğin pilot Matt Jones geçen yıl çıktığı “Silver Spitfire– The Longest Flight” seyahatinde yaşadıklarını anlatacak. ABD Donanması’ndan emekli TOPGUN pilotu Jim DiMatteo performans, metanet ve mesleki hassaslık gibi savaş uçağı filolarının ayrılmaz parçası olan değerler üzerine konuşacak. IWC Müzesi küratörü David Seyffer IWC tarihi hakkında ilginç bilgiler, şirketin eski pazarlama ve satış müdürü Hannes Pantli ise daha önce hiç duyulmamış IWC öykülerini paylaşacak.


Etİketler