MASSIMO DUTTI'DEN DİJİTAL MAĞAZA

Massımo Dutti Türkiye’nin ilk dijital akıllı mağazasını İstinye Park alışveriş merkezi’nde açtı.

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 15 Mayıs 2018
MASSIMO DUTTI'DEN DİJİTAL MAĞAZA

Massimo Dutti, İstinye Park Alışveriş Merkezi’nde yer alan  mağazasının kapılarını büyük bir yeniliğe imza atarak açtı. Yeni mağaza, Inditex Grubu'nun en ileri eko-verimli mağaza konsepti olmasıyla beraber, müşterilere yeni alışveriş deneyimleri sunmak için moda ve teknolojiyi bütünleştiren Magic Mirror (Akıllı Ayna), Interaktif Deneme Kabinleri ve Scan&Shop gibi yenilikçi unsurlara sahip. 

Müşterinin aradığı giysinin mağazada mevcut olmaması durumunda, doğrudan mağazadan online siparişte bulunabilmek ve siparişin 48 saat içinde aynı mağazadan ya da tercih edilen adresten teslim alınabilmesi için bütün çalışanlar mobil cihazlar taşıyor. Bunun dışında yeni mağazanın öne çıkan teknolojik hizmetleri arasında birçok yenilikçi sistem bulunuyor:

AKILLI AYNA 

Akıllı ayna müşterilerin farklı şekillerde etkileşime girmesine, görmek istediklerini seçmesine ve en yeni koleksiyonlardan ilham almasına ya da markanın lookbook'larında gezinmesine imkân sağlıyor. RFID teknolojisi sayesinde, giysi aynaya yaklaştırıldığında bedeni, rengi, bileşimi vs. konusunda bilgilere erişilebiliyor. Ayrıca, müşterilerin telefon aplikasyonunda tarayıp, alışveriş sepetine ekleyebilmesi için barkodlar da sergileniyor.

İNTERAKTİF DENEME KABİNLERİ

Müşteri, deneme kabinine ulaştığı anda giysiler taranıyor ve her bir kabinde yer alan dokunmatik ekranda beliriyor, böylece taratılan her bir giysinin ihtiyaç duyulan bilgileri görüntülenebiliyor. Ayrıca ekranlar tamamlayıcı aksesuarlar ve seçilen giysilerin yerini alabilecek parçalar öneren bir ‘Visual Search Technology’ sistemine de sahip. 

Tara ve Alışveriş yap: Müşteri mağazada istediği ürünleri bulabilecek ve Massimo Dutti telefon aplikasyonu yoluyla bu ürünlere dair bütün bilgileri edinip, kendisine en uygun adrese teslim edilecek online alışveriş sepetini hazırlayabilecek. 

EKO-VERİMLİ MAĞAZA

Inditex Grubu’nun en ileri eko-verimli mağaza konseptine göre tasarlanan bu yeni mağaza geleneksel bir mağazaya kıyasla elektrik enerjisi tüketimini %30 ve su tüketimini de %40 oranında azaltıyor. Eko-verimlilik önlemleri arasında mobilyaların aydınlatmasını optimum seviyeye çıkartmaya ve özel Led (Light-Emiting Diode) kullanımına uygun sistemlerle, mağazanın aydınlatmasını doğru kullanma gibi özellikler öne çıkıyor


ETİKETLER
SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

Yeni sayımızın kapağında oyuncu Hazar Güçlü var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.