ORKID, YARININ GELECEĞİ GENÇ KADINLARI DESTEKLİYOR

P&G'nin lider kadın bakım markası Orkid, 40 yılı aşkın bir süredir hayatın birçok alanında genç kadınları desteklemeyi sürdürüyor.

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 05 Haziran 2023
ORKID, YARININ GELECEĞİ GENÇ KADINLARI DESTEKLİYOR

P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Dr. Onur Yaprak, Orkid’in hayata geçirdiği farkındalık projelerine dair açıklamalarda bulundu. Yaprak, açıklamalarında şunları söyledi:

“Kuralları Baştan Yaz” diyerek, ilk günkü heyecanımız ile spordan eğitime kadar hemen her alanda kadınların hayatını kolaylaştırma motivasyonuyla çalışıyoruz. Türkiye'deki kadınları hijyenik ped ile buluşturan bir marka olarak, tüm kadınların rahat ve özgüvenli bir yaşam deneyimleyebilmeleri için çalışmalarımızı sürdüreceğiz.

"Deprem Bölgelerine Yardımlarımız Artarak Devam Edecek"

6 Şubat depremlerinden sonra, P&G Türkiye, Orkid ve diğer birçok markası ile afetin ilk anından beri deprem bölgelerine destek vermeye devam ediyor. Resmi kurumlar ve sahadaki sivil toplum kuruluşları aracılığıyla ilk günden bu yana hijyenik ped desteğimiz de sürüyor. Ayrıca, Head & Shoulders iş birliği ile tuvalet karavanları ve duş konteynerleri gönderildi. P&G Türkiye öncülüğünde, umut ve dayanışma ile deprem bölgelerine olan desteğimizi gün be gün artırarak devam edeceğiz.

"Okula Devam Hareketi Büyüyor"

2019 yılında Türkiye genelinde yaptığımız araştırmada her 10 kız öğrenciden birinin ekonomik imkansızlıklar nedeniyle hijyenik pede ulaşamadığını ve bu nedenle okula devam edemediğini fark ettik. Araştırma sonucunda elde ettiğimiz içgörüler gösterdi ki bu durum, özgüven eksikliği yaşayan genç kızların spordan sanata sosyal ilişkilerden hayatın daha birçok alanına kadar sosyal faaliyetlerden de mahrum kalmasına neden oluyor.

"Geleceğe Atılan Özgüvenli Adımlar İçin Spor Şart"

Orkid’in İpsos ile Türkiye genelinde yaptığı araştırmaya göre, genç kızların 5’te 1’i, okul ve sınavlara odaklanmak, maddi zorluklar ve yeterli destek alamamak nedeniyle hiç spor yapmıyor. Ancak, ergenlik döneminde spor yapan kadınların %77'si, sporun bugünkü kişiliklerine yardımcı olduğunu belirtiyor. Buradaki içgörü ve ihtiyaçtan yola çıkarak, Orkid ve Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi (TMOK) iş birliği ile hayata geçen Oyuna Devam kampanyamız sayesinde Doğu ve Güneydoğu Anadolu bölgelerindeki 20 okulda, 15.000 genç kıza spor ekipmanı dağıttık. Bununla birlikte, 2003 yılından bu yana kesintisiz şekilde A Milli Kadın Voleybol Takımı’mıza olan Cesaret Sponsorluğu desteğimiz de sürüyor. 20 yıldır millilerin ve sporcuların başarılarından aldığımız ilhamla, tüm Türkiye’de genç nesillere spor alışkanlığı kazandırıyor ve onları cesaretlendirmeye devam ediyoruz. Ayrıca hem ulusal hem de uluslararası arenalarda büyük mücadeleler vererek birçok başarıya imza atan Eczacıbaşı Kadın Voleybol Takımı’nın da iki yıldır sponsorluğunu üstleniyoruz.

Türkiye’nin ilk görme engelsiz regl takip uygulaması: PeriOsfer

Türkiye’deki kadınları ilk kez hijyenik pedle buluşturan Orkid, engelsiz marka anlayışı ile ilklere imza atmaya devam ediyor. Orkid’in regl takip uygulaması PeriOsfer, Blindlook iş birliği ile ülkemizdeki görme engelli kadınlar için eşit ve erişebilir hale geldi. Bu dönüşümle birlikte artık görme engelli kadınlar PeriOsfer uygulaması üzerinden simülasyonlara erişim sağlayabiliyor, Blindlook’un sesli haritalama teknolojisi sayesinde uygulama sekmeleri ve detaylarını sesli olarak dinleyebiliyor. Bu sayede 2022’de 30 bine yakın görme engelli kadına erişilebilir bir hizmet sağlamış olduk.

ÜRÜNLERİ İNCELEMEK İÇİN TIKLAYIN.

Bu bir reklamdır.


SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Haziran Sayısı Çıktı!

Kapağımızda ise Oral-B ile yepyeni bir işbirliğine başlayan oyuncu Yağmur Tanrısevsin var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.