Parfümde Şişenin Önemi…

Kişiyi ikinci bir ten gibi saran parfümünü içeriği kadar şişesine göre de seçenl

Çünkü şişelerin de en az içi kadar önemli olduğunu bilen parfüm firmaları, şimdilerde endüstriyel tasarımcılarla, modacılarla ve yeri geliyor celebrity’lerle çalışıyor. Hatta bazı parfümlerin şişeleri o kadar etkili ve göz alıcı oluyor ki, kullanmaya bile kıyamıyorsunuz. Tabii tüm bunlar, uzun çalışmalar ve kafa yormalar sonucunda ortaya çıkıyor. Bu parfümlerin en yenisinin lansmanı geçtiğimiz günlerde yapıldı. Thierry Mugler tarafından yaratılan bu parfümün adı “Womenity”. Taşıyanın ruhundaki değişimleri notalarına yansıtan müzikal bir parfüm olarak lanse edilen koku, şekerli ve tuzlu notaların zıtlığını bir araya getiriyor.

Bir heykeltıraşın çalışması… Bir koku… Bir işaret… Bir totem… Tüm bunlar Womenity’i anlatmaya yetecek başlıklar. Camın sade tasarımı, uçuk pembe ve dikine oval kesim, şişede ilk dikkati çekenler. Eskitilmiş zamak (bir metal alaşım) üzerinde kazınmış bir sphinx kahininin yüzü var. Kapakta bulunan başlıkla bağlantılı olarak birlikteliği, bütünlüğü simgeleyen yüzük ve paylaşımı simgeleyense zincir… Bunlar parfümün çarpıcı ve dikkat çekici uzantıları…

Ne diyelim? Koleksiyonluk, ince düşünülmüş, tasarım harikası ve bir o kadar da mükemmel kokan (her tende ayrı durduğu gibi zaman geçtikçe de kokunun farklı boyutlarını yaşıyorsunuz) bir parfüm arayanların mutlaka denemesi gerekiyor. Bizden söylemesi…

Esra Özübek