PREMIERE VISION iSTANBUL'DA TEKSTİL LİDERLERİ İLE SOHBETLER

Tekstil ve modada dünyanın en önemli fuar markası olarak nitelendirilen Premiere Vision İstanbul'da Fuarlar Direktörü Guglielmo Olearo ve Ayşen Zamanpur, markalaşmayı konuştu.

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 09 Mart 2018
PREMIERE VISION iSTANBUL'DA TEKSTİL LİDERLERİ İLE SOHBETLER

Tekstil ve modada dünyanın en önemli ve etkin uluslararası fuar markası olarak nitelendirilen Premiere Vision, İstanbul’daki sekizinci sezonunu, tıpkı geride bıraktığı yedi sezonda olduğu gibi yenilikler ve hedefleriyle uyumlu bir istikrar ile yeni fuar alanında açtı. İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleştiren Premiere Vision İstanbul’un 2018’deki İlkbahar-Yaz sezonu fuarına kumaş, iplik-elyaf, denim, aksesuar ve konfeksiyonda, alanlarının en iyi isimleri arasında yer alan 95 yerli ve yabancı firma katıldı. Premiere Vision İstanbul, artık global markaların ilgi odağı haline gelirken, gerçekleştirilen en önemli yeniliklerden biri de “Tekstil Liderleriyle Sohbetler”  dizisi oldu. “Markalaşma” temasıyla düzenlenen ilk sohbetin konukları Herald Tribune Gazetesi’nin “dünyayı fetheden kaşmirci”  diye nitelendirdiği Silk & Cashmere CEO’su Ayşen Zamanpur ve uluslararası alanda tekstil ve moda fuarcılığında markalaşan Premiere Vision’un Uluslararası Fuarlar Direktörü Guglielmo Olearo oldu. 

Ayşen Zamanpur, Silk & Cashmere’in markalaşma yolculuğundaki yönü anlatırken markalaşma yolculuğuna başlayacaklar için bir rehber niteliğinde: “Aslında marka olmak belirli bir müşteri grubuna istedikleri ürünleri istedikleri kalitede ve fiyatta onlar daha ne isteyecekleri bilmeden bir yıl öncesinden düşünmek, planlamak ve üretmek demektir.” Ancak, bu noktada Zamanpur, kalite ve fiyat denklemindeki en önemli unsura dikkat çekiyor ve ekliyor: “Günümüzde rakipler sonsuz… Kalitede rekabet yapmanız gerekiyor, fiyat da değil.” Zamanpur’un markalaşmada gelecek rotası için altını çizdiği bir diğer nokta ise tüketicideki değişim oluyor: “Tüketici artık hiç olmadığı kadar güçlü ve hiç olmadığı kadar bilgili.” Dolayısıyla, tüketicinin isteklerine göre, ama ondan bir adım önde davranmak gerektiğine dikkat çeken Zamanpur’un altını çizdiği bir diğer nokta ise marka olmanın gerektirdikleri oluyor: “Marka olmak müşterinize söz vermek, demektir. Bu sözü, logonuz orada olduğu sürece tutmak demektir.”

Premiere Vision Uluslararası Fuarlar Direktörü Guglielmo Olearo, günümüzdeki konumlarına erişmelerindeki en önemli iki etkeni, “Başarı markaların öne çıkan en önemli özeliklerinin başında yenilikçilikleri ve yaratıcılıklarının olduğuna inanıyorum” sözleriyle ifade ediyor ve ekliyor: “Aynı  zamanda değişen dünyayı ve değişen tüketim alışkanlıklarını takip ederek müşteriyle duygusal bağ kurabilen markaların bugün ‘lovemark’ adlandırılmaları da tesadüf değil.”

Guglielmo Olearo’nun ortaya koyduğu bu bakış açısı, Premiere Vision’un uluslararası bir marka olmasındaki en önemli etkenler olarak ön plana çıkıyor. Olearo da başarıya ulaştıran bu formülü şu sözlerle ortaya koyuyor: “Premiere Vision olarak yenilik ve yaratıcılık bizim için her zaman en önemli değerler, fuar katılımcılarımızı da bu değerler doğrultusunda seçiyoruz. Katılımcılara ve ziyaretçilere sağladığımız trend öngörüsü sayesinde de sektörün değişim ve beklentilerine hızla adapte olabilmelerine olanak sağlıyoruz.”


SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

ELLE Nisan Sayısı Çıktı!

Yeni sayımızın kapağında oyuncu Hazar Güçlü var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.