Zayıflamada Yeni Dönem

Sevdiğimiz yiyecekler artık zayıflamamıza engel değil.

Yaşam biçimimize ve damak tadımıza uygun bir yeme düzeni, bir rejimin başarısının anahtarıdır. Uzun çalışmalar sonucunda tüm doktor ve beslenme uzmanları şunda hem fikirler: Yeme alışkanlıklarımızı değiştirmediğimiz takdirde, uzun vadeli zayıflama programları hiçbir işe yaramaz. Ama unutmayın ki en iyi öğün, daima az olandır ve sporun önemini de gözardı etmemeliyiz.

Yediklerimiz o kadar da kötü mü?
Hepimiz biliyoruz ki hafif, taze ve şekersiz şeyler yemeliyiz; ama hiçbirimiz cam fanusta yaşamıyoruz. Size iyi bir haber: Yediklerimiz o kadar da korkunç sonuçlar yaratmayabilir!

Peynire karşı koyamıyorum
Ne güzel! Çünkü Amerika’da yapılan bir araştırmaya göre günde 30 gr. peynir tüketen kadınların tüketmeyenlere oranla uzun vadede daha az kilo aldığı gözlemlenmiş. İçerdiği konjüge linoleik asit sayesinde peynir, yağ yakımını hızlandırır ve dengeler. Üstelik sizi kısıtlamıyoruz da; istediğiniz bir çeşit peynir yiyebilirsiniz.

Çikolata bağımlısıyım

Tek kötü alışkanlığınız bir parça çikolatalı veya çikolatalı kurabiye yemekse, kendinize çok da yüklenmeyin. Çünkü Amerika’a New York State University'de yapılan bir araştırmaya göre, hafif kilolu kadınların atıştırdıkları birkaç parça çikolata, gün içinde gereksiz atıştırmalarını ve fazla yemelerini engelliyormuş.