BÜTÜN KADINLAR GÜZELDİR

BÜTÜN KADINLAR GÜZELDİR

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 22 Nisan 2014
BÜTÜN KADINLAR GÜZELDİR
Unilever'in güzellik anlayışı üzerine konuşmaya devam ediyoruz. Bu sefer Unilever Türkiye Ev ve Kişisel Bakım Pazarlama Başkan Yardımcısı Şükrü Dinçer'le konuştuk ve sorularımızı bizler için Esra ÖZÜBEK sordu.





ELLE: Unilever'in güzellik anlayışı nedir?
ŞÜKRÜ DİNÇER:
Güzellik kavramının sınırlarının net olarak çizilerek belirli yüzlerin ve bedenlerin güzellik sembolü olarak sunulmasının aksine; her kadının güzel olduğuna inandığı bir anlayışı benimsiyoruz.





ELLE: Bu güzellik anlayışı doğrultusunda markalarla nasıl çalışmalar yapılıyor?
Ş.D.:
Dünyanın her yerinde insanların günlük ihtiyaçlarını karşılamak, tüketicilerimizin ve müşterilerimizin istediklerini önceden tahmin etmek, yaşam kalitelerini yükseltmek, herkese ve her bütçeye uygun portföyler sunmak, öncelikli amacımız. Tüketicilerimizi anlamak ve ihtiyaçlarına en iyi çözümü sağlayan ürünlerle cevap vermek konusunda, alanının öncü isimleri ve güzellik uzmanlarıyla çalışıyoruz. Küçük, günlük dokunuşların bir araya gelerek büyük bir fark yaratabileceği konusunda tüketicilerimize ilham veriyoruz.~ ELLE: Dove, kişisel bakımın alışkanlık haline gelebilmesi için kadınlara ne öneriyor?
Ş.D.:
Dove'un dünyadaki misyonu, tüm kadınların kendi güzelliklerini fark etmelerini sağlamak. Dove, güzelliğin herkes için olduğuna ve kendini iyi hissetmenin insanı güzelleştireceğine inanıyor. Bunun için gerekli en önemli noktanın kişisel bakım olduğunun altını çiziyor ve bu çerçevede birçok farklı kampanya yürütüyor.



ELLE: Kişisel bakım alanında Unilever'in çok markası var, değil mi?
Ş.D.:
Unilever'in “Daha Güzel Bir Gelecek Yaratmak” misyonu, bizlere kişisel bakım kategorisine yatırım yapma sorumluluğu yüklüyor. Dünyanın her yerinde, insanların kendilerini iyi hissetmelerine, iyi görünmelerine ve daha fazla keyif almalarına, kişisel bakım ihtiyaçlarına hizmet vererek yardımcı oluyoruz.





Esra ÖZÜBEK
İllüstrasyonlar: Agnes KESZEG

SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Türkiye 25 yaşında!

Mayıs sayımızda ELLE dergisi global kodlarıyla bir araya getirdiğimiz kendi alanlarında çok başarılı tam 8 isim ve 8 marka var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.