EFSANEVİ MODA EVİ, 'RABANNE BEAUTY'Yİ DUYURDU

Rabanne'nin yeni kategorisi olan makyaj serisi, sanatsal tutkulara odaklanıyor.

Buse Saray BUSE SARAY 24 Ağustos 2023
EFSANEVİ MODA EVİ, 'RABANNE BEAUTY'Yİ DUYURDU

Paco Rabanne'ın imza tasarımlarının keyfini çıkarırken, kozmetik ürünlerin yaratıcı gücünü hissetmeyi ister misiniz? “Evet” diyenlere müjdemiz var!



Efsanevi moda evi, Rabanne Beauty'yi duyurdu! Bu adım, markanın adını taşıyan ilk parfümlerinin 1969'da orijinal tanıtımından bu yana en büyük kategori genişlemesi.




Bu yıl, tam kapsamlı bir kozmetik serisi piyasaya sürecek lansman; gözler, dudaklar ve yüz için çok çeşitli ürünleri içeriyor. Ayrıca kullanıcının içsel sanatçısına hitap etmek üzere tasarlanmış daha avangart bitişlerden oluşan özenle seçilmiş bir seçki de sunuyor. Tabii ki, yenilikler taze bir yüz ve yaratıcı bir vizyon olmadan eksik kalırdı. Diane Kendal, "Güzellik yok, sadece güzellikler var" inancına odaklanarak, Rabanne Beauty'nin Yaratıcı Direktörü olarak markaya katılıyor. Rabanne Beauty, podyumdaki ilk gösterisini markanın Eylül ayının sonlarında düzenlenecek olan Paris Moda Haftası İlkbahar/Yaz 2024 defilesinde gerçekleştirecek.
 





Koleksiyonun resmi olarak 1 Ekim'de çıkacak olan versiyonu, farklı kategorilere ayrılmış ürünleri içerecek; ancak Rabanne Beauty'nin göz makyajı kategorisi satışa sunuldu. Eyephoria, zengin renkli farlar, dramatik maskaralar ve mücevher gibi görünen şık ve özel ambalajlarla dolu.





Sonbaharın ilerleyen dönemlerinde markanın web sitesi ve Ulta.com üzerinde, geriye kalan üç grup açılacak. Rabanne Rouge, dudaklara odaklanıyor; on iki farklı renkte çok yönlü rujlar ve nemlendirici parlak dudak kremleri sunuyor. Nudes teni övüyor; 40 farklı renkte %91 doğal kökenli bir fondöten sunuyor. Son olarak, Arts Factory, çok yönlü ve sıradışı bitişlerin oyun alanı;  simler, kromlar ve yüz ve vücut için kremsi aydınlatıcıları düşünün. Bu, kullanıcıları sadece kendilerini ifade etmeye teşvik ediyor.




Rabanne Beauty, Ulta ile işbirliği yapma kararını, makyaj konusundaki daha bireyselci ve ifadeci yaklaşımlarıyla ünlü bir yaş grubu olan Gen Z'ye hitap etme amacına bağladığını açıklıyor. "Sadık güzellik tutkunlarımızın, benzersiz ambalajlara, yenilikçi formüllere, cesur ifadeci pigmentlere ve tonlara bayılacaklarını biliyoruz," diyor Maria Salcedo, Ulta'nın ürün satışından sorumlu kıdemli başkan yardımcısı. "Amerika Birleşik Devletleri'ndeki tek perakendeci olarak, bu ikonik markanın ayrılmaz bir ortağı olmaktan gurur duyuyoruz ve ev için bu büyüme aşamasına erişim ve farkındalık sağlamaktan memnuniyet duyuyoruz." 



SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Şubat sayısı Çıktı!

ELLE Şubat sayısı Çıktı!

Bu ay kapağımızda 2024'e farklı ve çok heyecanlı başlangıçlarla giren Eda Ece var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.