KERRY WASHINGTON’UN EN DOĞAL KAMPANYASI!

Neutrogena'nın yeni kampanyasında photoshop yok!

2016’da Adweek’in yüzü olan Kerry Washington, kendi yüzünü tanıyamadığını söylemişti. Instagram üzerinden “Kendime bakarken çok tuhaf hissettim çünkü aynada baktığım kişiyle kapaktaki aynı değildi. Oldukça kötü bir duygu,” diyerek sitem eden Washington, photoshop kurbanı olmuştu. Washington’dan özür dileyen Adweek, ünlü oyuncunun üzüntüsünü telafi edememişti.

Neutrogena’nın yüzü olan Kerry Washington, yeni kampanyası için oldukça az makyaj yaptı. Gözeneklerinin ve yüzündeki tüylerin bile görülebildiği resimde hiç oynanma yapılmadı. Güzellik markalarından oldukça beklenmedik bir hareket olan bu kampanya, photoshop kullanılmadan hazırlandı. 



Geçtiğimiz sene Beauty Mark girişimlerini açıklayan CVS Pharmacy, grubu, Photoshop kurallarını değiştireceğini söylemişti. Oynanmayan resimlere “Beauty Unaltered” (Değiştirilmemiş Güzellik) sloganı yerleştiren CVS, dijital olarak oynanan resimlere “Digitally Altered” (Dijital Olarak Değiştirildi) sloganını yazıyor. İnternet sitelerinde, mağazalarında, e-postalarında ve sosyal medyada kullanılan resimler üzerinde hiç oynama yapmamayı hedefleyen CVS, diğer güzellik markalarını da bu girişime davet ediyor. 

“İnsanlar gerçeğe ve özgünlüğe aç. Ben, makyaj malzemelerim ve cilt bakım ürünlerim yeterli. Ben yeterliyim. Güzel olduğumuzu hissetmek için dijital alet kutusuna dayanmamıza gerek yok,” diyen Washington, CVS grubu ile birleşen Neutrogena’nın filtresiz kampanyası ile kadınlara güç vermek istiyor. 

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.