LANCÔME’DAN SEZON SÜRPRİZLERİ

Yeni sezon lansmanını gerçekleştiren marka, sezona iki hit ürünle başlıyor!

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 25 Eylül 2014
LANCÔME’DAN SEZON SÜRPRİZLERİ



<#text>


<#text> Yeni sezon, sadece giyim-kuşam için değil güzellik markaları için de lansman zamanı! Lancôme da, yeni sezondaki cilt bakım ürünlerini, makyaj paletlerini, renklerini ve parfümlerini bir lansmanla duyurdu.


<#text> Koleksiyondan iki kuvvetli ürün dikkat çekiyor: Bunlardan ilki, gözleri birer ‘cazibe silahı'na dönüştüren Grandiôse maskara... 


<#text> Maskaranın en önemli özelliği, her iki gözde de kullanım rahatlığı sağlamak üzere tasarlanmış ‘kuğu boynu'... Bu özel fırça, gözün doğal şekline uyumlu hareket edecek biçimde tasarlanmış. Bu sayede gerçekten de dipten uca her kirpiğe temas ediyor. Buna, markanın maskara konusundaki sektör liderliği ve rengin yoğunluğuna eşlik eden kalıcılığı da ekleninde, Grandiôse maskara, sezonun ‘alınacaklar' listesinde üst sıralara yerleşiyor.


<#text> Bizim de denediğimiz maskara, tıpkı reklam yüzü Penelope Cruz'unki gibi dolgun ve etkileyici bakışlara sahip olmak için ideal!~


<#text>


<#text> Lancôme'un bu sezondaki ikinci önemli ürünüyse, cilt kusursuzluğunda yeni bir dönem başlatmaya aday olan Visionnaire... Krem tam 12 yıl süren bir çalışmanın ürünü. Bu çalışmalar sonucunda, markanın laboratuvarlarında LR 2412 molekülü keşfediliyor. Peki ne işe mi yarıyor? Yasemin çiçeğinden elde edilen bu molekül, tek tek cilt katmanlarına işleyerek deri tabakalarında zincirleme bir ‘mikro-transformasyon' yaratıyor. Bu da sadece kırışıklıkların değil, derin mimik çizgilerinin, geniş gözeneklerin, esneklik kaybının da düzelmesine yol açıyor.


<#text> Visionnaire kremin etkisi, içeriğinde bulunan ve artık cilt bakımında, pürüzsüz ve dolgun bir görünüm için elzem malzemelerden biri olan hyaluronik asitle pekişiyor.


<#text> Bu iki önemli maddenin bir araya gelmesinin bizi esas ilgilendiren ve en önemlisi 4. haftadan sonra elde edilen sonuçlarıysa:


<#text> - Günden güne kırışıklıkların görünümü azalıyor.


<#text> - Cilt dolgunlaşıp sıkılaşıyor.


<#text> - Cilt ihtiyacı olan neme kavuşurken yumuşak bir görünüm kazanıyor.


<#text> - Işıltı kazanıyor.


<#text>
Bu sonuçların, bağımsız bir araştırma şirketi tarafından, 30-45 yaş arası 101 kadınla gerçekleştirilen yüzyüze anket yöntemiyle teyit edildiğini de ekleyelim!

SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Şubat sayısı Çıktı!

ELLE Şubat sayısı Çıktı!

Bu ay kapağımızda 2024'e farklı ve çok heyecanlı başlangıçlarla giren Eda Ece var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.