ZARA BEAUTY'DEN İLK KAPSAMLI KOLEKSİYON

"Tek bir güzellik yoktur, güzellikler vardır..."

Zara ilk kapsamlı Beauty koleksiyonunu piyasaya sunuyor. Bu ürünler Zara'nın, ten rengi, cinsiyeti, yaşı ya da kişisel tarzı ne olursa olsun herkesin kullanmak isteyeceği, bireyselliği ve güzellik kavramına ilişkin yeni bir anlayışı benimseyen, kapsamlı bir ürün koleksiyonu yaratma isteğini ortaya koyuyor.

 
Her ürün en yüksek performanslı içerik maddeleri, doğal formüller, yeniden doldurulabilir ambalajlar ve 130'dan farklı renk kullanılarak üretildi. Göz, dudak, yüz ve tırnak ürünleri koleksiyonu, dünyanın en simgesel moda fotoğraflarının çekimindeki işbirliğinin yanı sıra New York, Paris ve Milan'ın en unutulmaz podyum görünümlerinden bazılarını yaratan efsanevi İngiliz makyaj uzmanı Diane Kendal'ın kreatif direktörlüğüyle geliştirildi. Enine boyuna, kapsamlı bir düşünme ve değerlendirme sürecinin ürünü olan koleksiyon, İspanya'daki ekiple New York'ta bulunan Diane arasındaki sanal etkileşimlerin ürünü olan, bir yılı aşkın bir geliştirme çabasından doğdu.

"Zara, Zara Beauty'nin kreatif direktörlüğünü üstlenmemi teklif ettiğinde herkesin kullanmak isteyeceği bir şey yapabilmek için bir fırsat gördüm. Zara her zaman çeşitlilik barındıran bir kitleye ulaştı ve ben de o aynı büyük vizyonu, doğal, yeniden doldurulabilir, herkesçe erişilebilir bir koleksiyonla güzellik için uygulamak istedim. Yarattığımız şeyle gerçekten gurur duyuyorum: gözler, dudaklar, yüz ve tırnaklar için özellikle seçilmiş benzersiz çeşit çeşit formüller. Bir yandan doğallığı koruyup yüksek kalitede içerik maddeleri kullanırken diğer yandan bu renk zenginliğini ve oyun duygusunu sağlamak aslında daha önce karşılamadığımız bir şey. Bu koleksiyon çok sayıda yüze ve görünüme yer vererek bizim sektörde en büyük önemi taşıdığına inandığım şeyi kutluyor: güzellik yoktur, yalnızca güzellikler vardır." Diane Kendal.

Zara Beauty'nin başındaki Eva Lopez-Lopez şu yorumda bulunuyor: "Bizim hedefimiz birçok şeyi, oyunbaz kişisel ve bireyci özellikte yenilikçi ürünleri içerecek gerçekten kapsayıcı bir şey yaratmaktı; hepsi yüksek performanslı içerik maddeleriyle ve gerçek renk inovasyonuyla üretilmiş ürünler. Bunlar Diane ile paylaştığımız ortak tutkumuzdu. Yani Diane tam da birlikte çalışabileceğimiz kişiydi."

New York ve Paris merkezli tasarım şirketi Baron & Baron benzersiz, özel ambalajları geliştirdi. Zara logosundaki "Z" harfinden ilhamla bütün ürün ambalajları; zarif, yeniden doldurulabilir ve içindeki ürünü kullanma deneyimini pekiştirmek üzere tasarlanmış ambalajlar. Baron & Baron ajansı marka konseptini, lansman ve stratejiyi ve 360 derece yaratıcı, dijital ve sosyal programı da geliştirdi: "Güzellik sektöründe, hedeflenen belirli pazarlara göre bir konsept belirlemek çok yaygın bir uygulamadır. Oysa Zara bunun yerine, kapsamındaki ürünler sayesinde her türlü güzellik için her türlü görünüme bürünme esnekliği sağlayan, ezber bozan bir ürün grubuyla bütün pazarı kapsamayı seçti. Herkes için kutlanacak bir şey olduğunu iddia eden genel marka mesajımız da ilhamını buradan alıyor." Fabien Baron.

Diane tarafından yaratılan bir dizi "görünüm", güzelliğin ve bireysel özelliğin farklı yorumlarını kutlayan bir görüntü koleksiyonunda ortaya konuyor. Bu koleksiyon, her biri kendi kişisel güzellik kavramını paylaşan dokuz yetenekli fotoğrafçının yakaladığı fotoğraflardan oluşuyor: Steven Meisel, David Sims, Marilyn Minter, Oliver Hadlee Pearch, Zoë Ghertner, Craig McDean, Nadine Ijewere, Mario Sorrenti ve Fabien Baron.


Zara Beauty, seçkin mağazalardaki Beauty reyonlarının yanı sıra Zara.com adresindeki entegre sanal "deneme" özelliklerini de içeren bütünsel bir alışveriş deneyimi ile Avrupa, ABD, Kanada, Meksika, Çin, Güney Kore, Japonya, Avustralya ve Yeni Zelanda'da 12 Mayıs'ta, Orta Doğu'da da Haziran 2021'den itibaren satışa sunulacak.