DİJİTAL COUTURE MODA HAFTASI'NIN KAPANIŞINI VIKTOR & ROLF YAPTI

Viktor & Rolf yine eğlenceli bir couture gösterimi ile karşımızda!

Hayatımız ‘normal’ sayılabilecekken bile oldukça şaşırtıcı koleksiyonlar tasarlayan Viktor Horsting ve Rolf Snoeren, Sonbahar Kış 2020/2021 Couture koleksiyonları için eğlenceli bir video hazırladılar. Paris Dijital Couture Moda Haftasının kapanışını yapan Viktor & Rolf, ‘Change’ başlığındaki 5 dakikalık videoda performans sanatçısı Mika ile işbirliği yaptılar. Slogan couture elbiseleri ile internette viral olmayı başaran Viktor & Rolf, yine etkileyici bir gösterim ile sosyal medyanın favorisi olacak gibi görünüyorlar!


Boş ve büyük bir mekanda hareket eden üç modele, sürreal bir ses eşlik ederken, yayınlanan videoda Horsting ve Snoeren’in en son kreasyonlarını görüyoruz. Kısa film içerisinde üç mini koleksiyonu sunan modellerin farklı etnik kökenlerden seçilmeleri de dikkat çeken unsurlar arasında yer aldı. “Bu olağanüstü değişim zamanlarında üç zihniyet için üç farklı koleksiyon,” diye açıklanan yeni couture koleksiyonunda farklı temalar yer alıyor. 

Viktor & Rolf Sonbahar 2020/2021 Couture Koleksiyonu (Viktor & Rolf)

Sembolik, koyu bulut işlemeli ve asi tavırlı ilk set, “Oldukça kasvetli bir ruh hali barındırıyor: bugünlerde birçok kişiye tanıdık olan üzüntü ve öfke hissini temsil ediyor.” 

Viktor & Rolf Sonbahar 2020/2021 Couture Koleksiyonu (Viktor & Rolf)

İkinci mini koleksiyonda yer alan emoji detaylı, asimetrik kesimli ve pembe renkteki elbiseler ise, “Bu günlerde yaşadığımız farklı duygu durumlarını yansıtıyor.”

Viktor & Rolf Sonbahar 2020/2021 Couture Koleksiyonu (Viktor & Rolf)

Mini koleksiyonların sonuncusu olan üçüncü set ise daha umutlu bir mesaj ile finali yapıyor. Cesur kalp figürleri ile süslenen bu koleksiyon, “Sevgi yayarak, melankolinin huzura dönüşmesini sağlıyor.”



Mika’nın seslendirmesi ile sonlanan videoda, “Değişim gerekli. Kolayca kıyafetlerimizi değiştirdiğimiz gibi kendimizi de değiştirebilseydik,” deniyor. Tasarımları ve temalarında oldukça direkt olan Viktor & Rolf, gizli mesajlar yerine koleksiyonun arkasındaki ilham kaynağını en açık şekilde belirtme taraftarı. Geçtiğimiz sezon “Üzgünüm geç kaldım, gelmek istemiyordum,” veya “Utangaç değilim sadece seni sevmiyorum,” gibi yazılar ile couture elbiselerini süsleyen Viktor & Rolf, internetin favori tasarımları arasında yer almıştı. Couture tasarımlarında eğlenceli ve alaycı olunabileceğini kanıtlayan Viktor & Rolf, dijital sunum sınırlamasına rağmen, Sonbahar Kış 2020/2021 Couture koleksiyonlarında da aynı etkiyi sürdürmeyi başardılar.