GUCCI SONABAHAR-KIŞ 2019 KAMPANYASININ YENİ ARTWALL’LARI

Ünlü moda evi, Sonabahar-Kış Kampanyası #GucciPrêtÀPorter dahilindeki yeni Gucci ArtWall'lar ile bizleri, modanın tarihçesinde bir gezintiye çıkartıyor...

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 11 Eylül 2019
GUCCI SONABAHAR-KIŞ 2019 KAMPANYASININ YENİ ARTWALL’LARI Gucci

Günümüzde değerini bilmediğimiz, el ve malzeme işçiliğinin hikayesi olan moda anlatısı, hazır giyimin doğuşuyla 50'ler, 60'lar, 70'ler ve 80'lere kırk yıl boyunca yayılan ikonik imgeler ile hayat buluyor.

Alessandro Michele liderliğinde doğan 2019/2020 Sonabahar-Kış reklam kampanyası, moda hikayesine gerçek bir terzilik sürecini yerleştirme arzusundan doğmuş. Kampanyada moda, hazır giyim haliyle tekrar manşet olurken, otuz sene önce olduğu gibi yeniden başrol oluyor.

Parçalar, kendi hikayelerini anlatmak için lider rolünü üstleniyorlar. Başka bir deyişle bu kampanya, Gucci’nin göndergesel üst diline zarar vermeden, el becerisinin anılarını olağanüstü hatıralara dönüştüren sıradanlığın kumaşa olan evrimi..

Londra

Milano

Mexico City

New York

#GucciPrêtÀPorter duvarlarını, Manhattan SoHo'daki Lafayette Sokağı'nda, Milano'da Largo la Foppa'da, Londra'da Brick Lane'de, Hong Kong'da D'Anguilar Sokağı'nda, Şanghay'da Yongkang Sokağı'nda ve Mexico City'nin Michoacan Sokağı'nda bulabilirsiniz!

YAZI: Deniz Akkaya


SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Türkiye 25 yaşında!

Mayıs sayımızda ELLE dergisi global kodlarıyla bir araya getirdiğimiz kendi alanlarında çok başarılı tam 8 isim ve 8 marka var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.