GUCCI'DEN SEYAHAT İLHAMLI GIFT GIVING KOLEKSİYONU

İtalyan marka, 2019 Kış sezonunda alışılagelmedik bir kampanya ile karşımızda!

Gucci, yeni yıl sezonunu güneşli kıyılarda bir kaçamak ile kutluyor. Alışılagelmedik bir kış güneşi tatili temasına sahip olan yeni kampanyada ulaşım yolu eğlenceli bir cruise gemisi! Üstelik bu geminin farklı karakterlerini yansıtmaktan ve kutlamaktan çekinmeyen eklektik bir grup yolcusu var.

2019 Gift Giving Kampanyası (Gucci)

Farklı güverteleri ile kendinden hazır bir sahne seti cruise gemisi, noel ruhunu yansıtan dekorasyonlar ve ağaçlar ile süsleniyor. Yemek, içecek ve eğlence, çeşitli enteresan hikayeler eşliliğinde sunuluyor, hepsi kış kodlarına kontrast olarak ılık ve güneşli bir arkaplan ile yansıtılıyor. Gucci’nin Kreatif Direktörü Alessandro Michele tarafından yaratılan bu eğlenceli kampanya, fotoğrafçı ve yönetmen Harmony Korine tarafından çekildi. 

2019 Gift Giving Kampanyası (Gucci)

Hediye verme sezonuna uygun eklektik parçalar ile bezenen koleksiyonda, ilk kez moda evinin en bilindik iki deseninin karışımını görüyoruz: bej ve kemik GG Supreme kanvası ve tarihi Flora motifleri.

2019 Gift Giving Kampanyası (Gucci)

Giyim, ayakkabı ve aksesuardan oluşan tatil koleksiyonunda yeni GG deseni ve Gucci Flora’nın canlı renkli çiçekleri ve böcekleri ile süslenen farklı silüetlerde çantalar, bavullar, takı çantaları ve küçük deri aksesuarlar var. Kırmızı, sarı veya beyaz deri ile tasarlanan aksesuarlarda aynı zamanda Gucci’nin ikonik yeşil-kırmızı-yeşil çizgileri ve metal GG logosu da var. Moda evinin kodlarını zekice birleştiren tatil koleksiyonu, cruise havasına uygun olarak bir araya geldi. ‘Gift Giving’ koleksiyonundaki tüm parçalar cruise gemisine uygun bir biçimde tasarlandı, özellikle sert kapaklı valizler Gucci’nin kurucusu Guccio Gucci’nin zamanına gönderme yaparak deniz kıyısına seyahat yapan insanların stillerinden ilham aldı. 

2019 Gift Giving Kampanyası (Gucci)

Harmony Korine’in fotoğraf ve film estetiğini yansıtan fotoğraflar özel olarak bu sezon için yaratıldı. Gucci uygulamasının özel bölmesinde yer alacak dijital deneyim, kullanıcılara keyifli bir Augmented Reality portalı sunarken, Snapchat’te de bulabileceğiniz bu AR deneyimi ile Gucci’nin sanal ve büyüleyici tropik adalarını, kampanyadan esinlenen holografik detaylar ile keşfedebilirsiniz. Buna ek olarak, tropik adanın renklerinden ilham alarak yaratılan yüz filtresini Instagram üzerinden deneyebilirsiniz.

2019 Gift Giving Kampanyası (Gucci)

Hediye verme koleksiyonu ile oynayabileceğiniz yenilikçi bir platform sunan Gucci, internet sitesi üzerinden kullanıcılara eğlenceli ve renkli arkaplan resimleri sunuyor. İnteraktif dijital uygulamalardan direkt olarak satın alabileceğiniz koleksiyon için bir de Instagram, iMessage ve Giphy’de kullanabileceğiniz özel Sticker’lar tasarlandı. 

2019 Gift Giving Kampanyası Dijital Deneyimler (Gucci)

Yakın bir zaman önce inovatif bir proje başlatan İtalyan marka, lüks modayı yeni bir şekilde sunmaya hazırlanıyor. Gucci Pin adlı projede dijital haritalara referans yapılırken, markanın dünyanın dört bir yanındaki mağazaları parmaklarınızın ucunda olacak. Önümüzdeki sene bir çok Gucci mağazasını keşfedebileceğiniz bu projenin ilk adımları ‘Gift Giving’ koleksiyonu için Kasım 2019’da Hong Kong’daki Canton Road’da, Japonya’daki Fukuoka Jwataya’da, Kore’deki Seognam Hyundai Pangyo’da, Denver’daki Cherry Creek Alışveriş Merkezinde ve Paris’teki Galeries Lafayette’de başlatılıyor. 









Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.