H&M STUDIO YENİ KOLEKSİYONUNDA DENEYSEL TİYATRO VE MODAYI BİRLEŞTİRİYOR!

H&M Studio tanıtımlarına deneysel tiyatro dokunuşu...

H&M, geleneksel olarak yılda iki kez Paris Moda Haftası’nda defile ile gerçekleştirdiği H&M Studio tanıtımını bir kenara bırakıyor ve SS19 Koleksiyonu’nu 11 Mart’ta moda ve deneysel tiyatroyu birleştirerek lanse ediyor.


Öncü influencer ve basın üyeleri ilham verici bir çöl olan Sedona, Arizona’da üç günlük bir seyahat için H&M’e eşlik edecek. SS19 koleksiyonu, hayali bir hikayenin içinde gelişen bir seri deneysel etkinlikle gözler önüne serilecek. Kreatif ajans Sunshine ve kreatif ve prodüksiyon ajansı PRODJECT iş birliği ile seyahate katılan misafirleri, katılımcıya dönüştürecek. Deneysel etkinlikler tarafında uzmanlaşmış olan Londra’lı Kreatif Danışman ve Direktör Connie Harrison tarafından yaratılan hikaye, SS19 koleksiyonunu canlı hale getirecek.

 

Kreatif Danışman ve Deneysel Kreatif Direktör Connie Harrison bu proje için, “İnsanların neyin doğru neyin hayali olduğunu karıştırdıkları başka bir dünyaya geçmiş gibi hissetmelerini istiyoruz. Yeni insanlarla tanışacaklar. Yeni şeyler görecekler. Sırları ortaya çıkacak. Ve bir şekilde değişmiş olarak ayrılacaklar. Bir koleksiyonu tanıtmanın ne kadar harika bir yolu." diyor..

 

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.