MANGO'NUN YENİ KAMPANYASI: #BEanICON

Mango'nun yeni kampanyası #BEanICON, kendine özgü olmayı ve kendi stilini öne çıkarmayı destekliyor.

Mango, kendine özgü olmanın değerini vurguladığı karma kampanyası #BEanICON koleksiyonunda, herkesin kendi özel tarzlarını yaratacağı ve kendini moda aracılığıyla ifade etmesine yardımcı olacak kıyafetler sunuyor. Bu sezon marka, hitap ettiği toplulukla daha yakından ilgilenebilmek için, yeni kampanyasında toplam altı moda ikonu, ve tasarımcıyla beraber çalışıyor.

Jeanne Damas, Veronika Heilbrunner ve Pernille Teisbaek kampanyaya dahil olan üç kadın kendine özgü farklı tarzlarıyla kendi ülkelerindeki trendleri yansıtıyor. Tres Chic stiliyle sonbahar görünümlerine sofistike bir etki yaratıyor.


Erkek koleksiyonunda dünyaca tanınan üç ikon, tüm kombinleri bize tanıtıyorlar.Andre x Mango kapsül koleksiyonu ile Mango Man’de işbirliği yapan ünlü grafik sanatçısı André Saraiva, birçok uluslararası stil ile kendini yansıtıyor. Moda direktörü ve Street style görünümlerinin önemli isimlerinden Shuhei Nishiguchi, moda ile ilgili bilgi birikimini çağdaş bir dokunuşla erkek giyimine yansıtıyor.

Ünlü fotoğraf sanatçısı Dan Martensen, onları kendi şehirlerinde ve çevrelerinde resmederek bu altı kişinin hayatlarını ve ilham aldıkları şeyleri yansıtıyor. Böylelikle Londra, Kopenhag, Tokyo ve Paris bu özel çalışmanın arka fonu oluyor.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.