MARKALARDAN SOSYAL İZOLASYONA RENK KATAN İÇERİKLER

Balmain, Salvatore Ferragamo ve Red Valentino gibi markalar her hafta farklı aktiviteler ile ev yaşantımıza renk katıyorlar!

Tüketiciler evlerinde sosyal izolasyona çekilirken, neredeyse tüm moda markalarının mağazaları corona virüs salgını sebebi ile kapandı. Bununla beraber müşterilerini ev karantinalarında eğlendirmeyi sürdürmek isteyen markalar, sosyal medya platformlarını oyunlara, sohbetlere, derslete ve yaratıcı aktivitelere ayırdılar. Önceden ürünler ile dolu olan marka sayfaları artık bambaşka içerikler ile dolu. Tüketicilerin ilgisini korumak isteyen markalar, yeni stratejiler geliştirerek satış yapmak yerine eğlenceli ve interaktif içerikler ile sosyal izolasyon sürecimize renk katıyorlar. Yeni bir dünya düzenine gireceğimiz konuşulurken, markalar da hikaye anlatımlarını ve eğlenceli fikirlerini ortaya sürüyorlar. Bazı markalar dikkati COVID-19’un yarattığı stresten uzaklaştırmaya çalışırken bazıları ise insanların yaratıcılığını ön plana çıkarmayı hedefliyor. 

Aşağıda farklı markaların sosyal izolasyon stratejilerini ve aktivitelerini görebilirsiniz…

BALMAIN




Sosyal medyayı aktif bir şekilde kullanan Balmain Kreatif Direktörü Olivier Rousteing, ‘Balmain Army’ üyelerine ve arkadaşlarına ilham kaynaklarını ve hikayelerini anlatmalarını istedi. #BalmainEnsemble hashtagi ile birliktelik anlamına gelen ‘ensemble’ kelimesini vurgulayan Rousteing, Instagram hesabından vintage çizimler ve fotoğraflar paylaşıyor. Önümüzdeki günlerde arkadaşlarını ‘yaratıcı sohbetlere’ davet eden Rousteing, sanat, güzellik, spor ve arkadaşlık gibi konular hakkında konuşacak. İlk canlı yayınını şarkıcı Maluma ile yapan Rousteing, farklı konuklar ile sosyal izolasyon sürecimize renk katmayı planlıyor. Stilistler ve tasarımcılar ile bir araya geleceğini söyleyen Rousteing, haftalık yaratıcı challengeları ile evde geçirdiğimiz süreyi verimli ve eğlenceli yapmak istiyor. 


SALVATORE FERRAGAMO

Salvatore Ferragamo Trivia Oyunu (Instagram: @salvatoreferragamo)

Mirasını ve tarihini sosyal medya üzerinden vurgulamayı sürdüren Salvatore Ferragamo, takipçilerini eğlendirmek için yeni bir Trivia oyunu yarattı. Takipçilerini markanın tarihi ve ürünleri üzerine test edecek olan Ferragamo, 4 Nisan’a kadar her Çarşamba ve Cuma günleri Instagram hikayelerinden testler paylaşacak. 


RED VALENTINO




Müşterilerinin sadakatını önemseyen RedValentino, geçtiğimiz günlerde dijital bir proje çıkardı. Markanın üç arkadaşı sanatçı Charlotte Farmer, Ollie St Clair Terry ve Matteo Giuntini ile bir araya gelen RedValentino, kişisel mektuplar yazabileceğiniz bir tablon yarattı. Sanatçılar tarafından tasarlanan GIF’ler ile süsleyebileceğiniz mektupları #DearestRED hashtagi ile paylaşabilirsiniz. Sevdiklerinize eğlenceli mesajlar yollayabileceğiniz şablonlar, markanın Instagram hikayelerinde paylaşılacak. 


MC2 SAINT BARTH

Instagram: @mc2saintbarth

İtalyan plaj giyim markası MC2 Saint Barth, Instagram üzerinden dijital tasarım yarışması başlattı. Markanın yarattığı şablonlar ile kendi mayolarınızı ve plaj çantalarınızı tasarlayabileceksiniz. Müşterilerinin çocuklarını düşündüğünü söyleyen MC2 Saint Barth kurucusu ve Kreatif Direktörü Massimiliano Ferrari, “Müşterilerimizin çoğu çocuklar ve bu proje onlar için çok eğlenceli. Vespa scooterları, Cinquecento arabaları, ördekler ve yengeçler ikonik sembollerimiz arasında ve bunlar çocukların sahillerde ve güneşli günlerde yaşadıkları güzel anıları hatırlatıyorlar. Evde kalmamız gereken bu zamanlarda, onlara böyle bir özgürlük verme fikrini çok sevdik,” dedi. 


CLOSED




Çağdaş denim markası Closed, hayranlarına ve müşterilerine Instagram üzerinden çeşitli aktiviteler sunuyor. Meditasyondan işbirliklerine kadar birçok farklı opsiyon sunan Closed, geçtiğimiz günlerde Berline’deki LOK6 adlı restoranın şefi Julia Heifer ile yemek dersleri hazırladı. Yoga dersleri ile sosyal izolasyon sürecini keyifli hale getiren Closed, her gün farklı bir konuk ile sohbet videoları paylaşıyor. 


ECOALF




Mart’ın son haftalarından itibaren haftalık aktiviteler sunan çevre dostu marka Ecoalf, Instagram canlı yayınları ile yoga, fitness ve yemek dersleri sunuyor. Markalarının esası olan sürdürülebilirliği tüm derslerinde ve paylaşımlarında vurgulamaya devam eden Ecoalf, izleyebileceğiniz belgeseller, okuyabileceğiniz kitaplar ve nasıl daha çevre dostu bir yaşam sürebileceğiniz konusunda tavsiyeler veriyor. 


Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için çerez politikamızı inceleyebilirsiniz.