Kreatif Direktör Riccardo Tisci’nin yeni bir kreatif seri üzerinde çalıştığını duyuran Burberry, Tisci’nin her pre koleksiyon için beklenmedik geçmişlere sahip ilham verici yaratıcılarla ortak olacağını söyledi. Birlikte olmanın gerçek bir kutlaması için stil ve aile temaları Tisci’nin Burberry’e katılmasından bu yana oluşturulan marka kimliğini yorumlayacak, koleksiyonu şekillendirecek ve pre koleksiyonların her birine kişisel bir yaratıcı kimlik kazandıracak.
Sonbahar Kış 2022 pre-koleksiyon için hazırlanan ilk seride Brezilyalı model Lea T ile bir araya gelen Riccardo Tisci, projeyi Ocak 2022’de yayınlayacak. Daha önce de Burberry kampanyalarında yer alan ve İlkbahar Yaz 2021 podyumunda yürüyen Lea T, Burberry ailesinin bir parçası olarak adlandırılıyor.
Markalardaki tek tasarımcı konseptinden uzaklaşma trendine katılan Burberry, bu proje ile farklı kreatifleri ve bakış açılarını bir araya getirmeyi hedefliyor. ‘Friends and Family’ adlı seri Burberry tasarımlarına farklı bir yön katarken aynı zamanda markaya yeni bir kitle ve heyecan getiriyor. Moda markaları artık sadece tasarımcılar değil, ünlüler, sanatçılar, profesyoneller ve daha birçok kişi ile çeşitlendirilirken Burberry de kreatif büyüme furyasına katılmış oldu.
Moncler Genius projesinde birçok farklı tasarımcı ile kapsül koleksiyonlar çıkaran Moncler, geçtiğimiz hafta farklı sanatçılar ile ‘Moncler Select’ adlı dijital insiyatifini tanıtmıştı. İlk seride Alicia Keys’i küratör olarak seçen Moncler, yeni insiyatifi ile eğlence, moda, spor ve iş dünyasında daha kapsamlı iş birlikleri yapmayı planlıyor. Tıpkı Burberry ve Moncler gibi birçok markada bu trendi görmeye devam edeceğiz…