TOMMY HILFIGER’DEN GELECEK NESİL TASARIMCILARA DESTEK

Tommy Hilfiger Ve Harlem Fashion Row tarafından düzenlenen “New Legacy Challenge” yarışması, gelecek nesil moda tasarımcılarını öne çıkarıyor.

Tommy Hilfiger, People’s Place Programı ve Harlem’s Fashion  Row (HFR) ile iş birliği içinde geliştirilen New Legacy Challenge tasarım yarışmasını duyurdu. 2021 yılında başlayan iş birliği ile gelecek nesil tasarımcıların, yetenek ve vizyonlarını güçlendirmeye odaklı bir platform aracılığıyla tanıtılması amaçlanıyor. New Legacy Challenge yarışması ile yükselen moda tasarımcılarına daha fazla mentorluk imkânı ve kaynak sunulacak.

Tasarımcılar Eylül 2021’de New Legacy Challenge yarışmasına katılmaya ve daima Tommy Hilfiger DNA’sının bir parçası olan çağdaş prep stiline getirdikleri yorumları paylaşmaya davet edildiler. Yarışma, preppy kültürünü keşfetme yoluyla toplulukların tarihini ve çok sevilen klasik Amerikan cool stilini nasıl şekillendirdiğini vurgulamayı amaçlıyor. New Legacy Challenge yarışmasını kazanana 20.000$ tutarında bir hibe ve Tommy Hilfiger tasarım ekibiyle birlikte bir kapsül koleksiyon tasarlama fırsatı sunulacak.

Tommy Hilfiger Ürün Konseptleri ve People’s PlaceProgramından Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Randy Cousin, şöyle konuştu: “People’s Place Programını başlattığımız zaman kariyer desteğinin ve sektöre erişimin, yükselen BIPOC yetenekler için daha fazla kaynak yatırımı yapmamız ve fırsat yaratmamız gereken temel alanlar olduğunu gördük. Genç moda tasarımcılarını desteklemek için Harlem’s Fashion Row ile yaptığımız bu iş birliği de bu amacın temel bir parçasını oluşturuyor. New Legacy Challenge yarışması, yükselen olağanüstü tasarımcılara mentorluk yapmak ve fikirlerini konseptten  kreasyona taşıma sürecinde onları desteklemek için iki kuruluşun kreatif liderlerini bir araya getirdi. Finalistlerin becerilerini ve dehalarını yeni seviyelere taşıdıklarını görmekten heyecan duyuyor, yeteneklerini dünyayla anlamlı bir şekilde paylaşmayı sabırsızlıkla bekliyoruz.”

Harlem’s Fashion Row ve ICON 360 CEO’su ve Kurucusu Brandice Daniel, şu yorumda bulundu: “Tommy Hilfiger’ın People’s Place Programı, moda sektöründe uzun süredir öne çıkamayan farklı kökenlerden yetenekli tasarımcılara dinamik bir fırsat sunuyor. Gerçek ve köklü değişimi destekleyen bu program ile iş birliği yapmaktan gurur duyuyoruz. İş birliğimiz ayrıca gelecek nesil tasarımcıların seslerini duyurma konusunda bir imkan sunuyor.”


En iyi 12 adayın katıldığı sanal bir tasarım sunumundan sonra, üç finalist son tura ilerledi. Her  finalist, bir Tommy Hilfiger mentorunun desteğiyle kapüşonlu sweatshirt, ilkbahar için bir kolejli ceketi ve polo dahil altı ikonik ‘prep’stili yeniden tasarlayacak. Tasarımcılar nihai koleksiyonlarını mart ayında jüriye sunduktan sonra düzenlenecek bir kutlama etkinliğinde kazanan tasarımcı duyurulacak. Etkinlikte ayrıca ödüllü yönetmen Luchina Fisher’ın imzasını taşıyan New Legacy Challenge belgesel dizisinin prömiyeri gerçekleşecek. Belgesel, izleyicileri kamera arkasına götürerek her tasarımcının bu yarışma için nasıl ilham aldığına dair bir bakış sunuyor.

Finalistler:
Megan Smith:
Megan Renee adlı sürdürülebilir çağdaş kadın giyim markasının kurucusu olan Megan, seyahatlerinin yanı sıra kadınların gücünden ve güzelliğinden ilham alarak iddialı desenler ve giyilebilir temel parçalarla farklı görünümlere imza atıyor. Tommy Hilfiger Global Kadın Giyim Kıdemli Tasarım Direktörü Masha Gard, Megan’a mentorluk yapıyor.

Johnathan Hayden: 
Kendi adını taşıyan markasıyla etkileşim/kullanıcı deneyimi (UX) tasarımı alanındaki eğitimini karma bir kültürel kimlikle dengeleyerek kadınlar için çok yönlü lüks parçalar yaratıyor. Tommy Hilfiger Global Erkek Giyim Tasarım Başkan Yardımcısı Ben Snowdon, Johnathan’a mentorluk yapıyor.

Clarence Ruth: Markası Cotte D’Armes ile tamamen denim odaklı alt, üst ve dış giyim koleksiyonuyla denime yeni bir bakış açısıyla yaklaşırken askeri giyim, sokak giyimi ve biker stillerinden esintileri kombine ediyor. Tommy Jeans Kıdemli Tasarım Direktörü Urs Graber, Clarence’a mentorluk yapıyor.

Tasarımcılar, mart ayında gerçekleşecek final etkinliği öncesinde  deneyimlerini ve yolculuklarını New Legacy Challenge ile paylaşmak için 15 Şubat’ta Harlem’s Fashion Row’un 4. Geleneksel Afro-Amerikan Tarih Ayı Zirvesi’nde sahneye çıktı. PVH Corp. da zirveye premium sponsor olarak destek verdi.

New Legacy Challenge hakkında daha kapsamlı bilgiyi şu adreste bulabilirsiniz: https://global.tommy.com/en_int/collection/detail/tommy_x_hfr

People’s Place Programı, Tommy Hilfiger’ın kurum içinde ve dışında yaptığımız her şeyin merkezine kapsayıcılığı alan “Hiçbir Şeyi Boşa Harcamayan ve Herkese Kucak Açan” moda yaratma misyonuna katkıda bulunuyor. Tommy Hilfiger’ın sosyal ve çevresel sürdürülebilirlik yolculuğu hakkında daha detaylı bilgiyi sustainability.tommy.com web sitesinde bulabilirsiniz.


Etİketler