EVRENSEL DUYGULAR RAY-BAN #PROUDTOBELONG KAMPANYASINDA!

Farklı yollar, evrensel duygular: Ray-Ban #ProudToBelong kampanyası bizi birbirimize bağlayan ve aidiyet duygusunu hissetmemizi sağlayan anlarımızı öne çıkarıyor.

Ray- Ban, bizi birbirimize bağlayan ortak anları kutlayan #PROUDTOBELONG kampanyası ile gözlüklerin özünü ortaya koyan temel duygulara odaklanıyor: hassasiyet ve empati, tutku ve neşe, özgüven ve gurur.

İşte #PROUDTOBELONG kampanyasına hayat veren karelerin temaları:

HASSASİYET ve EMPATİ 

(Bu karede kullanılan model: Ray-Ban I-Shape Ailesi’nden – Square)

“Seni affediyorum” diyen o sevecen gülümseme. Düşüncelerimizde kaybolmak. Kötü bir gün geçirirken yabancı birinden gelen o arkadaşça bakış. Bu etkileşim anları kim olduğumuzu tanımlar. Aidiyet duygusunu ararken bazen aidiyet bizim karşımıza çıkar.


TUTKU VE NEŞE 

(Bu karede kullanılan model: Ray-Ban Wayfarer)

En son ne zaman kimseyi umursamadan yaşadınız? En son ne zaman kontrolü tutkunuza bıraktınız ve neşeye kapıldınız? Tutkularımız bizi canlı tutar. Tutkularımız ruhumuzu besler. Kendimizi anın içinde kaybettiğimizde aidiyet duygusunu hissederiz. Öyleyse her anı doya doya yaşayın ve bırakın ruhunuz canlansın.


ÖZGÜVEN VE GURUR 

(Bu karede kullanılan model: Ray-Ban Wings)

Başımız dik. Her adımda özgüven; öne çıkmaktan gurur duyduğumuz o an. İşte ait olduğumuzu o anda anlarız. Seçtiğimiz herhangi bir yere ait olduğumuz için gurur duyduğumuzda kendimiz olabiliriz. Özgüvenimizi bulduğumuzda her şey yerli yerine oturur. Başınızı dik tutun ve asla geri dönme ihtiyacı duymayın.




Etİketler
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.