KARANLIK VE GÜÇLÜ: THE VAMPIRE'S WIFE X H&M

Koleksiyon, hem duruş hem de üretim açısından yenilikçi, kıyafetler sürdürülebilir kaynaklı malzemelerden oluşuyor.

The Vampire’s Wife’ın H&M ile iş birliği cesur ve kadınsı. Kilit parçalar arasında, tamamı geri dönüştürülmüş naylon ve geri dönüştürülmüş polyesterden oluşan omuz detaylı mistik dantel mini elbise, fiyonklu kadifemsi mini elbise ve gümüş renkli romantik dantel pelerin yer alıyor. The Vampire’s Wife’ın siluete olan odağı, retro fırfırlı etek ucuyla sokak süpüren boydaki dantel elbisesine yansıyor. Çekici kolye, bilezik ve küpeler, göz, bulut ve tabii ki ikonik vampir dişlerinden oluştuğu için farklı olmaya davet ediyor. Parmaksız dantel eldivenler ve çıkarılabilir fırfırlı beyaz yakaların ikisi de çok eğlenceli. Klasik siyah, ışıltılı gümüş danteller, gösterişli düğme manşetleri ve lüks bir ton ekleyen zengin kadife dokularla beraber davetkar bir gizemli his için koleksiyona hükmediyor.



Susie Cave, H&M ile birlikte kampanyanın yaratıcı direktörü ve bizi güç, kırılganlık, mahremiyet, bilinmezlik ve kadınlık gibi temel kampanya temalarıyla The Vampire Wife dünyasına davet ediyor. Markanın ilham perisi Samantha Snow, model Eva Apio ve İngiliz şair Greta Bellamacina kampanyanın starları ve ortak marka değerleri olan yenilikçilik ve kadınsı güçlenmeyi hem görsellerde hem de filmde yansıtıyorlar.  Koleksiyon, 22 Ekim 2020'den itibaren seçili mağazalarda ve hm.com'da satışa sunulacak.