KNITOLOGY'DEN İKİ ANA KOLEKSİYON

Dijital moda markası Knitology, Sensation & Generation adını verdiği koleksiyonlarını sunuyor.

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 05 Ocak 2023
KNITOLOGY'DEN İKİ ANA KOLEKSİYON

Geçmiş ve geleceğin yeni simgesi Knitology, sakin, minimal çizgilerdeki tasarımlardan oluşan Sensation ve sportif çizgilerin olduğu, logonun daha baskın ele alındığı tasarımlardan oluşan Generation adını verdiği iki ana koleksiyonla sezona merhaba diyor.




İçe dönüş: Sensation

İçe dönüşü ve kendiyle olan bağlantısı irdeleyen Sensation koleksiyonunda multi-layer stiller göze çarpıyor. Kendi kabuğuna çekilen Yanes (Sensation koleksiyonunun avatarı) sınırlarının sınırsızlığını keşfederken köklerini, duygularının uzantılarını, bağlantılarının farkına varıyor.


Dört line’dan oluşan koleksiyonda her line için baskın bir renk dikkat çekiyor. İlk line için markanın rengi olan Türk denizi mavisi bütün tasarım ve detaylarda kendini hissettiriyor. Siyah ve beyaz ile kombinlenen Türk denizi mavisi, saten kumaşlarda, parlak, dik tuşeli trikolarda sade silüetler fakat fütürist detaylarla karşımıza çıkıyor. Line 2’de ise Türk denizi mavisi yerini Sensation koleksiyonunun vazgeçilmezi olan bir diğer renk olan laciverte bırakıyor. Lacivert ile oynanan detay oyunları sezonun trendi farklı formlardaki pufferlarda karşımıza çıkıyor. Pamuk gabardinli takımlar sokak stilinin yeni ögesi kargo cepler ve üst dikiş detaylarını Knitology diliyle ele alıyor. Lacivert bu line içerisinde beyaz ile kombinlenirken koleksiyon akışına ferah ve zamansız bir nefes getiriyor. Haki rengi ise koleksiyonun 3. line’nına adapte ediliyor. Bej, siyah, ekru renkleriyle gördüğümüz haki, Vanize örgülü trikolarda detay olarak rugan dış giyimlerde bu kış Knitology Society üyeleriyle tanışıyor. Sensation koleksiyonunun son line’ı olan bordo line’da ise siyah ve bejle karşılaşıyoruz. Rugan ve vanize örgülerde göreceğimiz bordo, koleksiyonun en çarpıcı parçalarına sahip.


Özgürlüğün tadı: Generation

Generation koleksiyonunda arheZ (Generation koleksiyonunun avatarı) siber ormanlarda dolaşıp özgürlüğünün tadına varırken deneyse duyguların içerisine derin dalış yapıyor. Kendini keşfetmeyi Yanes’den daha farklı deneyimleyen arheZ bazı duygularına yabancılaştığını, birçoğunun kenar köşelerinde gezerek fark ediyor.

Sensation gibi dört line’dan oluşan koleksiyonun ilk line’ı yine Türk denizi mavisi ile hayat buluyor. Fakat burada arheZ’in getirdiği daha farklı, daha fütürist imaj, Ecem Dilan Köse tarafından AI Engine ile tasarlanmış desenli ürünler ile real time dünyaya uyarlanıyor. Bu tasarımların yanı sıra bütün siyah parçalarda Türk denizi mavisi detaylar ile daha grafik bir stil yaratılıyor. 2. line’da siyah ve beyazın grafikle harmanlanması dikkat çekiyor. Activewear, sportswear imajını modern ve fütürist dünyaya nasıl aktarılacağının bir ön gösterimi tadında olan bu line’da rayon iplikler, teknik kumaşlar, poplinler ve gabardinlerle daha genç, daha keskin, daha güçlü, daha çarpıcı olmak isteyen bütün insanlığa gelecekten bir kesit vadediyor. Line 3’te dijitalliğin renk paletinde bayrak taşıyan renklerden biri olan mint ile karşılaşıyoruz. Mint, triko parçalarla koleksiyonun en sportif ögelerine hayat veriyor. Markanın imza tasarımlarındaki diğer ürün grubundan biri olan t-shirtler için hazırlanmış kapsül koleksiyon da çoğunlukla line 3’te karşımıza çıkıyor. Son olarak line 4 ise sezonun hit renklerinden biri olan Elemental Blue! Gelecek dünyanın referans renklerinden biri olarak görülen bu mavi tonunu yine son derece siber görünümlerle fiziksel dünyaya taşınıyor. Örme kumaşlarla hazırlanmış line’da ton-in-ton teknik kumaşlar eşlik ediyor.


SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Temmuz-Ağustos Sayısı

ELLE Temmuz-Ağustos Sayısı

ELLE Temmuz-Ağustos sayısı 80 sayfalık ELLE Style Awards 2024 eki ile birlikte çıktı!

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.