TOMMY HILFIGER VE SHAWN MENDES'DEN DAHA İYİ BİR GELECEĞİ HEDEFLEYEN KOLEKSİYON

Shawn Mendes ile iş birliği en son kampanyayı ve koleksiyonu şekillendiren sürdürülebilirlik odağıyla geliştirildi.

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 21 Mart 2023
TOMMY HILFIGER VE SHAWN MENDES'DEN DAHA İYİ BİR GELECEĞİ HEDEFLEYEN KOLEKSİYON

Tommy Hilfiger, GRAMMY adayı, çok sayıda platin albüm sahip şarkıcı ve besteci Shawn Mendes ile birlikte Tommy X Shawn Classics Reborn kapsül koleksiyonunu ve kampanyasını duyurdu. 15 Mart 2023'ten itibaren satışa sunulacak ortak koleksiyon zamansız klasikleri yeniden tanımlayarak özünde sürdürülebilirlik fikriyle tasarlanan prep ikonlarına yeni bir hayat veriyor.

Shawn Mendes ile birlikte tasarlanan yeni koleksiyon TOMMY HILFIGER'ın 90'lar öncesi prep yaklaşımından ilham alıyor ve rahat kalıplarla orijinal konforu vurgularken özellikle kapsayıcılığa odaklanıyor. İkonik TOMMY HILFIGER görünümlerinin çağdaş yorumlarını sunan yeni tasarımlar bugünün ve yarının klasiklerinden oluşan bir koleksiyon oluşturuyor. İş birliği, Mendes ve Hilfiger'in paylaştığı sürdürülebilirlik vizyonunu ve geri dönüştürülmüş ve yenilikçi malzemeler kullanma yaklaşımını benimsiyor. 

Kampanyada şarkıcının arkadaşları ve ailesinin yanı sıra sürdürülebilirlik savunucuları ve yeni nesil kreatiflerden oluşan bir kadro rol alıyor. Shawn'a kız kardeşi Aaliyah Mendes, sanatçı, şarkıcı-besteci ve yakın arkadaşı Jon Vinyl, sanatçı yapımcı Mike Sabath, çok yönlü sanatçı Ahmad Cissé, yazar ve model Maye Musk, tasarımcı Czarina Kwong, değişim savunucusu Deprise Lons ve modeller Yvesmark Chery ile Anita Jane Pathammavong eşlik ediyor.

Classics Reborn kampanyası, merkezinde modern prep yer alan 28 parçalık erkek giyim ve kadın giyim koleksiyonunu tanıtıyor. 

Tommy Hilfiger ve Shawn Mendes'in yaklaşımına dört ilke ilham verdi. İlk iki ilke olan Color Reborn(Renklerin Yeniden Doğuşu) ve Materials Reborn (Malzemelerin Yeniden Doğuşu) koleksiyonun sürdürülebilir inovasyonlar içermesini sağlarken diğer iki ilke olan Self Reborn (Özün Yeniden Doğuşu) ve Community Reborn (Toplulukların Yeniden Doğuşu) çağdaş bir yaşam biçimini düşünmeyi teşvik ediyor. 

Color Reborn (Renklerin Yeniden Doğuşu) geri dönüştürülmüş kumaşlardan üretilen ve canlı renkler kazanan malzemeler içeriyor. Recycrom™, tüketici öncesi fabrika kesim atıklarından elde edilen elyafın renkli bir toz haline getirilip yeniden işlenerek boyaya dönüştürülmesi için yeni bir teknik kullanıyor.

Materials Reborn (Malzemelerin Yeniden Doğuşu) en ileri teknolojiyi entegre ederek geri dönüştürülmüş tekstil malzemelerden konforlu yeni iplikler üretiyor. Ağaç lifleriyle harmanlanan geri dönüştürülmüş tekstil atıklarından elde edilen Circulose® malzemenin kullanılması saf kaynaklara bağımlılığı azaltıyor ve atılan pamuklu tekstillerin çöpe gönderilmek yerine daha döngüsel bir geri dönüşüm sisteminin parçası olmasını sağlıyor. 

Self Reborn (Özün Yeniden Doğuşu) fikirlerden tutkulara, bakış açılarından giydiklerimize kadar her şeye yeni bir bakışla yaklaşma taahhüdünü yansıtıyor.

Community Reborn (Toplulukların Yeniden Doğuşu) ise kendinizi, daha iyi olmanız için sizi harekete geçiren insanlarla çevrelemeyi vurguluyor.  

Classics Reborn kampanyasının sanat yönetmenliğini Team Laird, çekimlerini ise Cass Bird üstlendi. Tommy Hilfiger ve Shawn Mendes global kampanyayı tanıtmak için Londra, Berlin, Milano ve Mexico City'de bir dizi etkinliğe ev sahipliği yapacak. Seçili mağazalarda düzenlenecek etkinliklerde yerel sürdürülebilirlik hareketlerinde değişimi tetikleyenlere bir platform sunulacak. 

Koleksiyonda geri dönüştürülmüş ve organik pamuk karışımı yıldızlı ve çizgili bir rugby gömlek ve Recycrom™ teknolojisiyle boyanmış %100 organik pamuklu rahat kalıplı çift pilili chino pantolon gibi stiller yer alıyor. Ayrıca gövdesi geri dönüştürülmüş yün karışımı, kolları ise balık ağları da dahil çöplük ve okyanus atıklarından elde edilen ECONYL® rejenere naylondan üretilen bir kolejli ceket sunuluyor. Koleksiyonun genelinde Sorumlu Yün Standardı (RWS), Organik İçerik Standardı (OCS) ve Global Geri Dönüştürme Standardı (GRS) dahil sektörce onaylı çeşitli malzemeler kullanılıyor. 

 



SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Türkiye 25 yaşında!

Mayıs sayımızda ELLE dergisi global kodlarıyla bir araya getirdiğimiz kendi alanlarında çok başarılı tam 8 isim ve 8 marka var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.