YARATICI STİLLER VE İDDİALI DURUŞ: FASHFED SONABAHAR-KIŞ KAMPANYASI

“Sezonunda orijinal moda” felsefesinden yola çıkan FashFed, bünyesinde yer alan moda markalarıyla birlikte kış aylarının göz alıcı stillerini yansıtan kampanyası ile dikkat çekiyor.

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 04 Kasım 2021
YARATICI STİLLER VE İDDİALI DURUŞ: FASHFED SONABAHAR-KIŞ KAMPANYASI

Ekim ayında yayınlanan kampanyada, FashFed bünyesinde yer alan Nike, Lacoste, Calvin Klein, The Kooples, UGG, Levis, Converse gibi global markalar yaratıcı bir biçimde kombinleniyor ve ortaya cazibesi yüksek, renkli personalar ortaya çıkıyor. 

Moda federasyonunun stil kodlarını sunan kampanyada turuncu ve mavinin cesur kombinasyonları, crop hoodilere eşlik eden paraşüt eşofman altları, şapkalar ve aksesuarlar, sezon trendi tek ton beyaz looklar FashFed’in sezon trendleri konusunda bir adım önde olacağının işaretini veriyor. FashFed, sezonun en hit ürünlerini yine sezonun en trend ürün ve renkleriyle ustalıkla birleştirerek bünyesinde yer alan markalara ve ürünlere dikkat çekmeyi hedefliyor. 

Renkli zeminlerin, sert ışıkların ve gölge oyunlarının kullanıldığı kampanya çekiminde FashFed dünyasının özgüvenli ve şık ruhu yakalanıyor. FashFed, federasyon üyelerine modadan fazlasını vadettiğini yeni kampanya çekimiyle birlikte yeniden hatırlatıyor. 


ETİKETLER
SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Türkiye 25 yaşında!

Mayıs sayımızda ELLE dergisi global kodlarıyla bir araya getirdiğimiz kendi alanlarında çok başarılı tam 8 isim ve 8 marka var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.