BLAKE LIVELY BİR İÇECEK MARKASI KURDU

Ünlüler dünyasındaki yeni trend bu mu?

Önce Kendall Jenner’dan bir içki markası, sonra Bella Hadid’den bir sağlıklı içecek markası ve şimdi ise sıra Blake Lively’de! Eşi Ryan Reynolds ile bir içki markasının ortak sahibi olan Blake Lively, şimdi ise farklı bir yöne doğru ilerliyor. Geçtiğimiz günlerde Betty Buzz adlı alkolsüz bir içecek markası çıkardığını duyuran Lively, Bella Hadid’in izinden gidiyor. 



Yeni markasının duyurusunu yaparken, “Ben içki içmiyorum. Bunu ünlü bir içki markasının sahibinin eşinden duymak biraz tuhaf sayılabilir” diyen Lively, “Son birkaç yıldır kokteyl karışımları yapmaktan zevk aldım ama hiçbirini içmedim. Bunu yaparken kokteyl karışımlarındaki içeceklerin sessiz kahramanlar olduğunu anladım ve en az içkiler kadar ilgi hak ediyorlar. Son üç yılımı Betty Buzz markası üzerinde çalışarak geçirdim ve sonunda tadabileceğiniz için çok heyecanlıyım” diye ekledi. 



Peki Lively’nin yeni içecek markasından ne beklemeliyiz? Betty Buzz markası için beş farklı tat yaratan Lively, tonik, greyfurt, limonlu soda, limon lime ve zencefil gibi farklı asitli içecekler üretti. Tüm içecekleri gerçek meyve suyundan yapan Lively, yapay gıdalar, boyalar, tatlandırıcılar ve gluten kullanmaktan kaçındığını da ekledi. 



Markasının isminin arkasındaki ilham kaynağını da anlatan Lively, “Babamın adı Ernest Brown Jr. ama kendisi Ernie Lively olarak biliniyor. Annem ile evlendiğinde soyadından vazgeçmiş ve kendisinin veya benim elde ettiğim tüm başarılar kendisinin olmayan bir isimden geliyor. Bu şirketi kurmak için çalışırken, elde ettiğim başarının babam için anlamlı bir isim için olmasını istedim. Betty, babaannemin ve halamın adıydı. Aynı zamanda Ernie içecek ismi için en harika isim değildi,” dedi. Buzz eklentisinin de içeceğin eğlencesinden ve asitli olmasından geldiğini söyleyen Lively, yeni içecek markasını tek başına tüketebileceğinizi veya keyifli kokteyller yapabileceğinizi belirtti.