SELENA GOMEZ GÜZELLİK MARKASI HAKKINDA YENİ BİLGİLER PAYLAŞTI

Geniş bir koleksiyon bizi bekliyor!

Geçtiğimiz aylarda yeni bir güzellik markası kurduğunu açıklayan Selena Gomez, ‘Rare Beauty’ markası hakkında yeni ipuçları paylaştı. Bu yıl Sephora üzerinden satışa sunulması beklenilen Rare Beauty hakkında oldukça az bilgiye sahip olsak da Gomez teaser videoları ile heyecanımızı gideriyor. Kreatif süreci hayranları ile paylaşan Gomez, koleksiyonda bir kırmızı ruj olduğunun sinyallerini verdi. Amy Schumer’a verdiği röportajda koleksiyon hakkında daha fazla detay veren Gomez, oldukça geniş bir ürün yelpazesi olduğunu belirtti. 


Rihanna’nın Fenty Beauty koleksiyonu gibi fondöten renklerinde geniş bir ton skalası tercih Gomez, koleksiyonunda 48 fondöten ve concealer tonu olduğunu söyledi. Makyaj ile ilişkisini hayranlarına anlatan Gomez, “Neslimdeki insanların üzerinde bir kalıba uymak gibi bir baskı var ve bu koleksiyon ile baskıyı biraz olsun azaltmak istedim,” dedi. Rare Beauty ile hayranlarının kendilerini güzel hissetmesini isteyen Gomez, herkesin bir kalıba sığmak yerine kendilerini özgürce ifade etmelerini diliyor. 


Markanın kampanyasında model olmayan kişiler kullanacağını belirten Gomez, Rare Beauty’nin internet sitesinden herkesin katılabileceği bir form yaratmıştı. Markasının herkese hitap ettiğinin altını çizen Gomez, hayranları için rahat ve kullanışlı makyaj ürünleri yapmakta kararlı.