"Radarımıza Girenler" köşemize hoş geldiniz! Burada yeni keşifler, ilham verici detaylar ve gündemdeki haberleri içeren geniş bir yelpazeye odaklanıyoruz.

Chanel Yeniden Bodrum'da
Chanel, sezonluk moda butiğinin kapılarını 1 Mayıs 2025 tarihinde Bodrum'daki yemyeşil ve sakin Mandarin Oriental'de yeniden açtı. Butikte Chanel 2025 İlkbahar-Yaz ve Coco Beach 2025 koleksiyonlarından hazır giyim parçaları, ayakkabılar, çantalar ve aksesuarlar sunuluyor. Butikte sunulacak seçkilere önümüzdeki aylarda 2024/25 Métiers d’art koleksiyonu ve 2025/26 Sonbahar-Kış ön koleksiyonu da eklenecek.
110 metrekarelik bir alana yayılan şık butikte özel bir Saat ve Mücevher vitrini de bulunuyor. Burada Première ve J12 gibi ikonik saatlerden oluşan bir seçkinin yanı sıra COCO CRUSH ve N°5 Mücevher serilerinden zamansız kreasyonlar sergileniyor. Butikte kanepelerle dekore edilmiş bir ayakkabı bölümü ve gözlük kreasyonlarından oluşan geniş bir seçki de öne çıkıyor. Bu davetkar ve zarif ortam konforlu bir deneme odası ile taçlandırılıyor. Kozmetik bölümünde cilt bakımı, makyaj ve parfüm koleksiyonları ile Yaz Makyaj Koleksiyonu LES BEIGES Golden Hour gibi yeni kreasyonlar da konukları bekliyor. Ayrıca yeni Serum-in-Mist dahil en yeni N°1 DE CHANEL ve SUBLIMAGE cilt bakım kreasyonları da sunuluyor.

Birce Akalay Cannes Kırmızı Halısında
Birce Akalay, BMW Türkiye’nin davetlisi olarak 78. Cannes Film Festivali’ne katıldı. Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği marka, festivalin resmi partnerleri arasında yer aldı. Geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da festivale katılan Akalay, açılış törenine tamamen elektrikli BMW i7 M70 modeliyle geldi. Oyuncu, festival kapsamında kırmızı halıda yer aldı.

Louis Vuitton Artık Yıldız Şefler Yetiştiriyor
Fransız lüks markası, 2020 yılında Japonya'nın Osaka kentindeki amiral mağazasında ilk marka kafe ve restoranını açmasından bu yana dünya genelinde gastronomi alanında çeşitli noktalarda yer alarak kendini kültürel bir yapı olarak konumlandırma hedefini net bir şekilde ortaya koydu.
Şimdi ise Louis Vuitton Culinary Community adını taşıyan küresel bir şefler ağı başlatıyor. Bu topluluğun mentorluğunu, markanın her yıl Saint-Tropez’de açtığı yaz restoranının arkasındaki ikili olan Arnaud Donckele ve Maxime Frédéric üstleniyor.

Türk Mimarisinin Uluslararası Başarısı
SAVATLI Architects, Antalya’da konumlanan OZ HOUSE projesiyle iF Design Award 2025’te “İç Mimarlık – En İyi Konut İç Mekânı” kategorisinde ödül kazandı. Uluslararası jüri tarafından değerlendirilen proje, malzeme kullanımı, mekânsal akış ve el işçiliği gibi unsurlarla öne çıktı. Ahşap, doğal taş ve el boyaması yüzeylerin kullanıldığı projede, mekânlar arasında görsel süreklilik ve bütünlük sağlandığı belirtildi. Bu ödül, SAVATLI Architects’in iç mimarlık alanındaki çalışmalarının uluslararası düzeyde tanınmasını sağladı.

Zuma Bodrum Yaz Sezonuna Yenilenen Yüzüyle Giriş Yapıyor
Çağdaş Japon mutfağını temsil eden Zuma, Bodrum Yalıkavak Marina’daki restoranını yenilenen tasarımıyla yeniden açtı. 2008’de İstanbul’da açılan ilk restoranıyla Türkiye’ye giren marka, Bodrum ve D Maris’le birlikte ülkedeki üç lokasyonunda hizmet veriyor.
Kış boyunca kapsamlı bir yenileme sürecinden geçen Zuma Bodrum, doğayla uyumlu malzemelerle sade bir tasarıma kavuştu. Sonsuzluk havuzu kenarındaki masa düzeni ve deniz manzarasıyla dikkat çeken mekan, Zuma Türkiye Executive Chef’i Emrah Orak önderliğinde hazırlanan menüsünde klasikleşmiş sushi, sashimi ve sıcak yemeklerin yanı sıra Bodrum’a özel tabaklara da yer veriyor.
Zuma, yaz sezonu boyunca DJ performansları ve canlı müzik etkinlikleriyle misafirlerini ağırlamayı amaçlıyor. Marka, bu yaz ilk kez St. Tropez’de de hizmet vermeye başlıyor.

Spor Markası On Türkiye’de
İsviçre merkezli spor giyim markası On, Türkiye pazarına giriş yaptı. Profesyonel ve amatör sporcular tarafından tercih edilen On, performans odaklı tasarımları ve hafif yapısıyla konforlu bir koşu deneyimine odaklanmayı amaçlıyor. Markanın patentli CloudTec teknolojisi, sporculara rahat ve yumuşak bir zemin teması sunmayı hedefliyor.
On’un ürün portföyünde; performans koşu ayakkabılarından, premium kalitede spor giyim ürünlerine ve günlük kullanım için tasarlanmış spor ayakkabılara kadar geniş bir yelpaze bulunuyor. Marka, 'Soft Wins' kampanyasıyla ise koşunun yoğunluk ve hızdan ibaret olmadığını vurgulayarak, koşucuları kendilerine karşı daha nazik ve dengeli olmaya davet ediyor. On’un koleksiyonları, 2025 İlkbahar/Yaz sezonundan itibaren Beymen, Vitruta, SPX, Sneaksup, Vakkorama, Yalı Spor ve Wunder gibi seçili satış noktalarında sunulacak.

FashFed Fiziksel Mağazacılığa Başladı
Dijital moda platformu FashFed, fiziksel mağazacılığa adım attı. Eren Perakende bünyesinde 2021 yılında kurulan platform, United Brands mağazalarının FashFed mağazalarına dönüştürülmesiyle birlikte çok kanallı (omnichannel) bir stratejiye geçiş yaptı.
FashFed’in ilk mağazaları 25 Nisan’da Ankara Atakule, 28 Nisan’da Antalya Land of Legends ve 2 Mayıs’ta İzmir Bornova AVM’de açıldı. Platform, bünyesindeki yaklaşık 300 markayla hem çevrimiçi hem de fiziksel perakende kanallarında hizmet vermeye devam edecek.

Şehrin Yeni Alışveriş, Yaşam Ve Gastronomi Merkezi
İstanbul’un kalbinde, üst segment markaları buluşturmayı hedefleyen MAHALL İstanbul’un lansmanı, 13 Mayıs 2025’te Çırağan Sarayı’nda düzenlenen etkinlikle gerçekleştirildi. Türkerler Holding Yönetim Kurulu Başkanı Kazım Türker’in ev sahipliğinde gerçekleşen geceye iş dünyasından birçok isim katıldı. Etkinlikte sanatçı Erol Evgin sahne aldı.
Lüks moda, mücevher, saat, özel tasarım ve teknolojide, Türkiye’ye ilk defa gelecek üst segment markaların da aralarında bulunduğu marka karmasının yanı sıra lezzet tutkunları için de Türk ve dünya mutfağının önde gelen restoranlarından oluşan bir gastronomi merkezi olmayı amaçlıyor.

İskandinav Tasarımının Modern Esintileri
Danimarka merkezli ev eşyası perakendecisi JYSK, 2025 İlkbahar/Yaz bahçe mobilyaları koleksiyonunu Grand Hyatt İstanbul’da düzenlediği “Yaza Merhaba” etkinliğiyle tanıttı. Yeni koleksiyonda “Nomad” ve “Drylands” temaları öne çıkıyor. Koleksiyon, doğal malzemeler, örgü detaylar ve rustik tarzla dış mekanlar için işlevsel ve sade tasarımlar sunuyor. Ürünlerde doğal elyaflar ve FSC sertifikalı ahşap kullanımı dikkat çekiyor. JYSK, koleksiyonunda uzun ömürlü kullanım ve güneşe dayanıklılığın da öncelikli kriterler arasında yer almasını amaçlıyor.

Atatürk’ün Sevdiği Şarkılar Gençlerle Buluşmaya Devam Ediyor
Atatürk’ün sevdiği şarkılar, gençlerin sesiyle hayat bulmaya devam ediyor. Garanti BBVA, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’nda bir kez daha Atamızı çok sevdiği şarkılarla anıyor. Bankanın 2020 yılında, başlattığı “Şarkılarda Sen” projesi, Atatürk’ün sevdiği şarkılara, beğeniyle takip edilen genç sanatçıların sesiyle hayat veriyor. Proje kapsamında, bu yıl 19 Mayıs'ta sevilen sanatçılar Aleyna Tilki ve Edis izleyiciyle buluşuyor. Sanatçılar, Atatürk'ün çok sevdiği “Fikrimin İnce Gülü” şarkısını seslendirdi. Bu özel video Garanti BBVA'nın YouTube ve sosyal medya kanallarından paylaşıldı.

Bilişim Tarihine Işık Tutan Sergi
Logo Yazılım’ın 40. yılına özel hazırlanan “Hayalden Gerçeğe: Logo Yazılım’ın 40 Yılı” sergisi, 6 Mayıs – 5 Haziran 2025 tarihleri arasında Tophane-i Âmire Kültür ve Sanat Merkezi’nde ücretsiz olarak ziyaret edilebiliyor.
Sergi, şirketin kuruluşundan bugüne geçirdiği teknolojik dönüşümün yanı sıra Türkiye’deki bilişim tarihine de odaklanıyor. İki bölümden oluşan sergide, bilgisayar teknolojisinin gelişimi ile Logo Yazılım’ın kurumsal yolculuğu; belgeler, ürünler ve etkileşimli alanlar eşliğinde sunuluyor. Sanatçı Mehmet Berk Bostancı’nın sergiye özel tasarladığı “www.” adlı yerleştirme de dijital iletişim temasıyla yer alıyor.
%20copy.jpg)
Çocuklar Oynaya Oynaya Büyüyor
AÇEV tarafından yürütülen ve bu yıl Duru’nun ana paydaş olarak dahil olduğu “Oynaya Oynaya” projesinin lansmanı, Adıyaman’daki konteyner kentte bulunan AÇEV Çocuk ve Aile Merkezi’nde yapıldı. Etkinlik, Evyap Kişisel Temizlik Kategorisi ve AÇEV ev sahipliğinde düzenlenirken, Duru’nun marka yüzü Alina Boz da etkinliğe katıldı.
“Oynaya Oynaya” projesi, çocukların oyun yoluyla gelişimlerini desteklemeyi ve toplumsal dayanışmayı artırmayı amaçlıyor. Proje, ilk etapta Adıyaman, Gaziantep-Nurdağı ve Hatay-Defne’deki konteyner kentlerde uygulanacak. Duru ve AÇEV iş birliğiyle yürütülen projede, bir yıl içinde 7.500 çocuğun eğitici kutu oyunlarıyla buluşturulması hedefleniyor.